Việc làm Accenture

Tìm thấy 5 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH ACCENTURE VIỆT NAM
Client Service Coordinator
Accenture
3.8
24 đánh giá 9 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 20/02/2024
Hạn nộp hồ sơ: 06/04/2024
Hình thức: Nhân viên toàn thời gian
Kinh nghiệm: 2 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Nam / Nữ
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 10, Hồ Chí Minh
Mô tả công việc

* Drive Service Management Activities

- Supervise activities between internal and external resources, and facilitate smooth workflow for service delivery

- Organize governance and service committee

- Report and control operation consumption for billing (Man-day, Hardware/Cloud resources)

* Coordinate Operation Efficiency

- Drive P1 communication on Incident Management

- Ensure ITIL Operation process are respected

- Manage continuous improvement and avoid recurrency through Problem management

- Guarantee qualification and billing model for Change & Service Request

- Maintain CMDB and Knowledge Management

* Contract Management & Business Development

- Ensure Service Level Agreement compliancy

- Understand Customer business activities

- Understands LBN service portfolio

* Customer Relationship & Satisfaction

- Ensure close relationship with the customer

- Help to identify or contact the relevant stakeholders

- Ensure CSR KPI improvement

- Interface with the contract owner for quality of service (QoS) and drive Continuous improvement plans

* Ambassador for Accenture Spirit ©

- Share Accenture success experience & legacy

- Be Accenture spirit ambassador

- Relay the local & regional messages & strategy

- Ease the inter-site communication/cross cultural aspects

* Multi-dimensional expertise

- Support & Responsible in case of escalation in production in case of Incident/Crisis impacting the service level agreement

- Crisis management for major situation related to customer in his scope

- Identify opportunities to improve operational efficiency and productivity.

Kinh nghiệm / Kỹ năng chi tiết

* Must have

- Service management experience

- Strong knowledge in IT Infrastructure Production environment

- Experienced in Cloud based environment like AWS, Azure, AliCloud, etc is a plus

- Fluency in written and spoken English language is a must

* Nice to have

- BSc/MSc in Computer Science & Engineering or in business administration

- 3-5 years managing service contract in IT infrastructure

- ITIL V3 or V4 Foundation

- Cloud fundamentals

- Interpersonal skills proficiency

- Good Leadership and management competencies

- Good presentation & communication skills

- Automation mindset

- Market/IT Industry understanding

- Able to work flexible hours, including weekends by the needs of the business

- Able to work overtime, as needed

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Phòng số 622.1, Tòa nhà Mê Linh Point, số 2 Ngô Đức Kế, Phường Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

CÔNG TY TNHH ACCENTURE VIỆT NAM là một công ty tư vấn quản lý chuyên cung cấp dịch vụ chiến lược, tư vấn, kỹ thuật số, công nghệ và hoạt động. Là một công ty trong Fortune Global 500, Accenture được thành lập tại DublinIreland ngày 1 tháng 9 năm 2009. Trong năm 2016, công ty báo cáo doanh thu 32,9 tỷ đô la, với hơn 394.000 nhân viên phục vụ khách hàng tại hơn 200 thành phố ở 120 quốc gia. Vào năm 2015, công ty có khoảng 130.000 nhân viên ở Ấn Độ, 48.000 ở Mỹ, và 50.000 ở Philippines. Các khách hàng hiện tại của Accenture bao gồm 94 công ty trong số Fortune Global 100 và hơn 3/4 của Fortune Global 500.

Những nghề phổ biến tại Accenture

Bạn làm việc tại Accenture? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Accenture

Accenture

Click để đánh giá