Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Customer Service Executive
ASAMA HOÀNG HÀ
4 việc làm
0 Lượt ứng tuyển
Lượt xem 64
0 Lượt ứng tuyển
Lượt xem 64
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển:
15/07/2024
Hạn nộp hồ sơ:
16/08/2024
Hình thức:
Full-time
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh
Mô tả công việc
Ensure good customer relations, customer satisfaction; provide professional and timely customer support
Coordinate with relevant internal departments to acknowledge and resolve customers' inquiries and complaints related to execution of the Contract
Achieve customer service objectives by contributing customer service information and recommendations to strategic plans and reviews; preparing and completing action plans, quality, and customer-service standard
Research and evaluate different risk factors while working with the customers; Work closely with Legal Division to resolve disputes with clients (if any)
Ensure adequate and accurate records of discussions or correspondence with customers
Conduct customer service reports and analysis as required
Any other duties that may be assigned from time to time by the Management
To comply and adhere to all matters pertaining to Quality, Safety, Health, Environment related to the job scope and work place as required by the company
Coordinate with relevant internal departments to acknowledge and resolve customers' inquiries and complaints related to execution of the Contract
Achieve customer service objectives by contributing customer service information and recommendations to strategic plans and reviews; preparing and completing action plans, quality, and customer-service standard
Research and evaluate different risk factors while working with the customers; Work closely with Legal Division to resolve disputes with clients (if any)
Ensure adequate and accurate records of discussions or correspondence with customers
Conduct customer service reports and analysis as required
Any other duties that may be assigned from time to time by the Management
To comply and adhere to all matters pertaining to Quality, Safety, Health, Environment related to the job scope and work place as required by the company
Yêu cầu công việc
College Degree in Administration, Hospitality, Customer service
Relevant experience in Customer Service, solving problems and responding to stakeholders
Excellent interpersonal and communication skills, Proficient in MS Office
Good manner, positive service attitude, pleasant personality and initiative
Relevant experience in Customer Service, solving problems and responding to stakeholders
Excellent interpersonal and communication skills, Proficient in MS Office
Good manner, positive service attitude, pleasant personality and initiative
Quyền lợi được hưởng
Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Du lịch nước ngoài
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Nghỉ phép năm
CLB thể thao
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Du lịch nước ngoài
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Nghỉ phép năm
CLB thể thao
Khu vực
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
12 Võ Thị Sáu, Phường Tân Định, Q1
Công ty TNHH ASAMA Hoàng Hà chuyên cung cấp các loại sản phẩm về massage trị liệu cho mọi lứa tuổi, đặc biệt là các nhân viên văn phòng hoặc người có triệu chứng đau mỏi vai gáy, bệnh về xương khớp.
ASAMA luôn tạo ra môi trường làm việc đầy động lực, nơi mà mọi thành viên có thể khuyến khích nhau cùng phát triển và đóng góp ý kiến. Công ty luôn tạo ra điều kiện để các thành viên học tập, rèn luyện và có sự thăng tiến trong sự nghiệp. Ngoài ra ASAMA luôn chú trọng đến việc xây dựng môi trường làm việc thoải mái, để các thành viên có thể tự do sáng tạo và có đam mê nhiệt huyết trong công việc, vì chính các thành viên đang làm việc tại ASAMA là tài sản quý giá nhất.
Những nghề phổ biến tại ASAMA HOÀNG HÀ
Bạn làm việc tại ASAMA HOÀNG HÀ? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
ASAMA HOÀNG HÀ
Click để đánh giá