Mô tả công việc
Job Summary:
The ideal candidate will be competent in prioritizing and working with medium supervision. He/she will be self- motivated and trustworthy.
We are looking for a reliable Sales Supporting Supervisor who will develop and enhance sales supporting process and systems, support and adapt dealer and customer demand of Sales Finance and Personal loan product.
Key Roles & Responsibilities:
Sales Supporting Supervisor performs a wide range of duties including
some or all
f the following:
Establish plan and process to support dealer and customer by co- work with relevant departments (40%)
Execute and monitor process. Ensure operation is completed within timeline.
Provide contribution/comment to other team process which support business.
Gather information and suggestion from related department to enhance process manual to meet business requirement.
Define process, framework for operation process (dealer commission and subvention).
Manage system development request to launch new product/ business/feature includes (20%)
Monitor its performance and request for enhancement as needed after go live.
Co- work with all departments to define business requirement document.
Conduct UAT to ensure technical feasibility for launching
Manage the system setup and maintain operation of product/ business/feature includes (15%)
Set up and maintain system parameter
Resolve/coordinating with other department to resolve issue occur if any.
Support sales team to review Sales Special Request regarding to loan proposal and process to propose to Head of Product Division for final decision (15%)
Other tasks assigned by Head of Division/Department from time to time (10%)
Yêu cầu công việc
Qualification
• At least 3+ years of experience in banking/finance sector and 1+ years experiences as reconciliation position is preferable.3. Knowledge
• University Degree majored in Business Administration/Finance & Banking/IT or any related major2. Work Experience
• Referable experience in a product team/ credit operation
• Knowledge of Retail banking- Consumer finance: products, policies and processes
• How to research and keep up to date with market’s changing and technology that may impact product operation
• System: loan management, dealer management, customer management
Skills
• English
• Ability collect data, establish facts and draw valid conclusions
• Organization skill
• Exceptional math, computation and analysis skill
• Collaboration, Problem analysis, Presentation skills
• Attention to detail
• Access, VBA, Power Query
• Logical thinking
Quyền lợi
Engagement and outdoor activities (birthday, football, charity etc).
Friendly and dynamic working environment.
Professional qualification sponsorship, online course sponsorship.
Attractive salary and bonus.
Social insurance.
Premium health insurance.
Annual leave
Cập nhật gần nhất lúc: 2025-01-05 22:25:03
CJ Foodville thành lập năm 1994 tại Hàn Quốc dưới hình thức nhà hàng dành cho gia đình. Foodville được ghép từ 2 chữ “Food” (Thực phẩm) và “Village” (“Làng” với mong muốn khơi dậy sự thoải mái của khách hàng khi tới với nhà hàng, đồng thời mang lại cảm giác gắn kết gia đình khi dùng bữa tại đây. Theo đó, CJ Foodville được xem là thương hiệu mang lại những dịch vụ gắn liền với giá trị gia đình tới người dùng.
Có mặt tại Việt Nam từ năm 2007, CJ Foodville đã mang thương hiệu bánh mì tươi Tous les Jours tới thị trường này với cửa hàng đầu tiên tại TP. HCM. Tới nay, Tous les Jours ngày càng phổ biến và tạo thành 1 lần sóng “Bakery Hallyu” tại Việt Nam và có hơn 30 cửa hàng trên khắp cả nước. Vì vậy, TOUS les JOURS luôn mong muốn mang đến nhiều cơ hội làm việc và đào tạo cho các tài năng trẻ, năng động, yêu thích bánh mỳ bánh ngọt.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2007
Mission
Với hình ảnh biểu trưng là một người phụ nữ ví như một người mẹ đang chở đầy bánh mì trên chiếc xe đạp về cho gia đình, tiệm bánh Tous Les Jours mong muốn gửi gắm giá trị nhân văn vào trong thương hiệu của mình, luôn đặt nhu cầu của khách hàng lên đầu.