Job Specific intro paragraph
Our Team
1-3 sentences to describe the team/division this role will be working in
What You Will Do
Bulleted list of engaging responsibilities
Not a task list
Who You Are (Basic Qualifications)
4-5 bulleted, objective, non-comparable requirements are recommended
What Will Put You Ahead
Bulleted list of preferred qualifications; Optional section
At Koch companies, we are entrepreneurs. This means we openly challenge the status quo, find new ways to create value and get rewarded for our individual contributions. Any compensation range provided for a role is an estimate determined by available market data. The actual amount may be higher or lower than the range provided considering each candidate's knowledge, skills, abilities, and geographic location. If you have questions, please speak to your recruiter about the flexibility and detail of our compensation philosophy.
Who We Are
{Insert company language from Company Boilerplate Language Guide}
At Koch, employees are empowered to do what they do best to make life better. Learn how our business philosophy helps employees unleash their potential while creating value for themselves and the company.
Additionally, everyone has individual work and personal needs. We seek to enable the best work environment that helps you and the business work together to produce superior results.
CJ Foodville thành lập năm 1994 tại Hàn Quốc dưới hình thức nhà hàng dành cho gia đình. Foodville được ghép từ 2 chữ “Food” (Thực phẩm) và “Village” (“Làng” với mong muốn khơi dậy sự thoải mái của khách hàng khi tới với nhà hàng, đồng thời mang lại cảm giác gắn kết gia đình khi dùng bữa tại đây. Theo đó, CJ Foodville được xem là thương hiệu mang lại những dịch vụ gắn liền với giá trị gia đình tới người dùng.
Có mặt tại Việt Nam từ năm 2007, CJ Foodville đã mang thương hiệu bánh mì tươi Tous les Jours tới thị trường này với cửa hàng đầu tiên tại TP. HCM. Tới nay, Tous les Jours ngày càng phổ biến và tạo thành 1 lần sóng “Bakery Hallyu” tại Việt Nam và có hơn 30 cửa hàng trên khắp cả nước. Vì vậy, TOUS les JOURS luôn mong muốn mang đến nhiều cơ hội làm việc và đào tạo cho các tài năng trẻ, năng động, yêu thích bánh mỳ bánh ngọt.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2007
Mission
Với hình ảnh biểu trưng là một người phụ nữ ví như một người mẹ đang chở đầy bánh mì trên chiếc xe đạp về cho gia đình, tiệm bánh Tous Les Jours mong muốn gửi gắm giá trị nhân văn vào trong thương hiệu của mình, luôn đặt nhu cầu của khách hàng lên đầu.