Tính chất công việc
Full-time
Vị trí/chức vụ
Nhân viên/Chuyên viên
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Trung cấp - Nghề
Yêu cầu kinh nghiệm
Không yêu cầu
Ngày đăng tuyển
12/09/2024
Số lượng tuyển
Không giới hạn
Yêu cầu ngôn ngữ
Yêu cầu độ tuổi
Không
Yêu cầu giới tính
N/A
Kĩ năng
Mô tả công việc
*Key Activities:
- Strictly follow the company HSE standard in daily work.
- Online Technical Support: Provides product recommendations answer to enquiries from ASM/KAM, DSR/DLEs and customers.
- Product developments: Carry out TotalEnergies and competitors trial test, testimonials with current products, new products
- Technical support:
* Lubrication survey to implement TotalEnergies Lubricants, Lubrication Audits to identify improvements to induce savings maintenance cost through promoting specialties ranges
* Resolves technical problems regarding product or equipment performance in order to protect the company against unfounded litigation
* Consults and plans with ASM/KAM on implementation of Effective Technical Services for nominated TotalEnergies accounts, identifies and implements profit improvement opportunities with customers.
* Works with frontline sales colleagues to develop new industrial and automotive customers and identifies customer needs through investigation analysis, communicates proactively with technical staff in target accounts to promote early adoption of TotalEnergies lubricants and programs.
* Carry out joint and solo visits to new and existing key customers providing technical proposals/assistance ( lub-chart, technical service package...) to generate sales opportunities and secures product upgrade opportunities.
* Providing on field training of product application knowledge to ASM/KAMDSRs/DLEs and reviews ASM/KAMDSRs/DLEs customer interaction regularly to ensure quality of offering.
- Management of technical standards and materials:
* Establishment, translation and revision of technical standards materials (Technical data sheet, raw material specification...) and provide needed technical assistance on important commercial projects.
* Documents results of technical programs/recommendations to quantify savings and/or cost avoidance for Effective Technical Services customers and/or provide success stories
Fulfill other tasks and/or assignments requested by the line managers whom the employee directly/indirectly reports to, and/or tasks requested by the Board of Management.
Yêu cầu công việc
- Had at least 3 years field experience (equipment and technical programs knowledge).
- Effective Technical Services account management and customer development.
- Good ability to know how to solve technical problems.
- Good presentation and negotiation skill.
- Fluency in English.
- Computer skill of power point, word and excel, etc.
Quyền lợi được hưởng
13th month of salary + Performance Bonus + Healthcare Insurance.
Nghỉ phép có lương
Annual Leave + Sick Leave + Urgent Leave
Đào tạo
Mobility/Training and Development Program
Công ty TNHH Bao Bì Nhựa Tiến Phát - Một trong những công ty chuyên sản xuất các loại màng co, màng nộng nghiệp, màng phức hợp, bao bì nhựa cao cấp, họat động theo hệ thống quản lý chất lượng ISO 9001:2008.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2001
Mission
-
Từ năm 2009 Công ty mở rộng sản xuất đầu tư các dây chuyền sản xuất bao bì với hệ thống máy in 8-9 màu, máy ghép khô, máy tráng đùn, máy chia, máy làm túi hàn lưng, ba biên, túi đứng zipper được sản xuất tại Hàn Quốc, Đài Loan và Trung Quốc cung cấp các loại bao bì đóng gói cho các ngành thực phẩm, thủy sản, thuốc bảo vệ thực vật,...
-
Dây chuyền sản xuất khép kín cộng với đội ngũ nhân viên kinh nghiệm lâu năm trong ngành bao bì, Tiến Phát đang không ngừng cải tiến, cung cấp sản phẩm và dịch vụ nhằm thỏa mãn các yêu cầu của khách hàng trong hiện tại và tương lai.