Việc làm BAO BÌ XIANGQUAN

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH BAO BÌ XIANGQUAN (VIỆT NAM)
Executive Assistant to CEO
BAO BÌ XIANGQUAN
4 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: 1000 - 1500 USD
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 14/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 25/08/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 4 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

1/ Company:

- Involve in developing KPIs and performance evaluation to all departments, especially HR, Accounting, Sales and Import-and-export department.

- Analyze and synthesize all departments’ reports to present to BOD.

- Involve in problem-solving process to prevent the risk or to enhance the whole operational efficiency.

- Communicate directly and on behalf of CEO internally and externally.

- Support BOD to manage new or special project and new investment (if any)

- Perform other jobs as assigned by CEO.

2/ Import and Export:

- Find the new domestic and foreign suppliers for some special projects.

- Together with CEO and Import and Export’s Management team to manage the whole import and export activities.

- Review and analyze the entire cost and expenses regularly to ensure the accuracy and efficiency.

3/ Sales:

- Support CEO to manage the whole sales activities by reviewing the entire revenue, goals and strategies.

- Analyze new important customers including their potentiality, financial condition and so on to support the business expansion in an efficient and safe manner.

4/ Finance:

- Together with banking team to review the cashflow and entire financial status on a weekly and monthly basis.

- Review and evaluate the current banks to ensure we have the competitive cost, interest rate, exchange rate and so on.

5/ HR:

- Involve in the recruitment process for important positions including screening the CVs, selecting and interview the candidates with HR team before presenting to CEO.

- Discuss and negotiate with the candidates for the job assignment, salary package and so on.

- Manage the payroll and insurance with HR’s management team.

- Provide a bridge for an effective communication

6/ Administrative tasks:

- Manage appointments.

- Prepare and attend meetings, complete the meeting minutes right after the meeting and follow the detailed action plans to make sure all mentioned tasks completed within or before the deadline.

- Arrange the complex and detailed travel plans, itineraries and agendas.

- Support visa’s process, accommodation’s selection and booking and so on to our overseas business partners coming to Vietnam.

- Take care of important members and business partners on a regular basis like selecting appropriate gifts, sending notes and so on for the special occasions.

- Drafting the important contracts, documents and official letters when assigned.

- Manage the website, social media to ensure the company image and provide the effective PR strategy.

Yêu Cầu Công Việc

- Female: Age from 30 - 40.

- At least 5 years of experience in an equivalent position of an import-export company or Import-Export/Finance Manager position.

- Bachelor’s degree or Master’s degree with majors in Business Administration, Foreign Trade, International Business and Finance.

- Professional Knowledge: Incoterms, Import-export business, Customs and Finance.

- Fluent in English: listening, speaking, reading, and writing. Knowing Chinese is a plus.

- Proficient in Microsoft office (Outlook, Word, Excel and Power Point).

- Excellent in communication (both writing and verbal), problem solving and negotiation.

- Logic, analytical, growth and strategic mindset.

- Strong organizational skills that reflect ability to perform and prioritize multiple tasks seamlessly with excellent attention to detail.

- Extremely careful, dynamic, enthusiastic and high sense of responsibility

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: 1,000 - 1,500 USD
Khu vực
Báo cáo
CÔNG TY TNHH BAO BÌ XIANGQUAN (VIỆT NAM)
BAO BÌ XIANGQUAN Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
nhà xưởng KTG, đường Võ Văn Tần, Khu, xã Long Thọ, huyện Nhân Trạch, Đồng Nai

Tập đoàn XIANG QUAN được thành lập vào năm 1994, tổng công ty tại thành phố Đông Quản, thành phố sản xuất nổi tiếng của Trung Quốc, nằm ở trung tâm của vòng kinh tế Quảng Châu và Thâm Quyến, công ty phát triển mạnh mẽ, Công ty có đội ngũ nhân viên thiết kế và quản lý chuyên nghiệp, từ khai phát đến thiết kế cung cấp đầy đủ dịch vụ cho khách hàng. Với hơn 1000 nhân viên và diện tích hơn 8000 mét vuông. Công Ty TNHH Bao Bì XIANGQUAN( Việt Nam) là một trong những công ty con của tập đoàn, chủ yếu Sản xuất tem và hướng dẫn sử dụng,Công ty nằm ở thành phố Nhơn Trạch, hiện có 100 công nhân viên.

Những nghề phổ biến tại BAO BÌ XIANGQUAN

Bạn làm việc tại BAO BÌ XIANGQUAN? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo BAO BÌ XIANGQUAN

BAO BÌ XIANGQUAN

Click để đánh giá