Mô tả công việc
Scope of work
This role will be responsible for:
• Admin jobs: Welcoming visitors; Support visitors & travelers with visa, air ticket, hotel booking; IN/OUT documents; Stationery & Pantry inventory; Some design & printing work; Make purchase/payment request;
• HR jobs: involve in worker recruitment process, welcome candidates
• Other tasks: Events, Anniversaries, gift delivery, meeting room, graphic design, ect...
Essential Functions and responsibilities:
• Making visa for all company employees going on business and visa for foreigners to Vietnam.
• Booking tickets for all company employees going on business and support to book tickets for visitors when required.
• Making and sending the Visitor List to All Manager every week and prepare all facilities to welcome the visitors well (shoes, access cards,...)
• Booking Hotel for Visitors in and employees going on business abroad.
• Collect all stationery PRs from all Departments, sending to Purchasing Department to order. And implement to deliver to all Department to ensure to meet the production requirement on time.
• Booking to make business cards for all company Employees, and tax code card, envelope
• Booking lunch for visitors, and co-ordinate the Event group to prepare for the events when have.
• Receiving and sending all couriers in and out company.
• Making payment requests relating to all contract implementation as Visa, Hotel, tickets, coffee etc.
• Controlling the pantries facilities (coffee, milk, tea, sugar,...) and make sure to have full equipment for Guest and Offices.
• Manage the interview record database for Operator and support the HR Executive in recording the interview reports and send the interview result to all candidates.
• Updating the candidate profiles everyday and assisting in recruitment when have.
• Assisting HRM and HR Department in some tasks relating to HR when required.
Yêu cầu công việc
Experience: 3 year - experience in same position
Education: University Degree (or equivalent)
Competencies:
• Skills : Good computer skills (Excel, word, PowerPoint)
• Personality : Good communicator, Assertive, Drive, Fair, Patient, Responsible
• Must adopt a practical approach towards work
• Must be methodical
• High level of problem solving skills
• Fluent English (listening, speaking, writing)
Quyền lợi được hưởng
Competitive salary
Apartment
Free Lunch
Other
Professional working environment
Được thành lập vào năm 2011, Realistic Asia là nhà điều hành tour du lịch đầy đủ dịch vụ ở Đông Nam Á, cung cấp các gói tour kết hợp sự thoải mái và trải nghiệm du lịch đích thực thông qua các điểm tham quan ngoạn mục cho các nhà tổ chức hội nghị, nhà điều hành tour bán buôn và các nhà tổ chức du lịch nổi tiếng thế giới. Chúng tôi mang đến cho du khách một kỳ nghỉ độc đáo với các dịch vụ hiệu quả, sự quan tâm và chăm sóc cá nhân. Ngoài ra, chúng tôi còn chuyên về các chuyến đi được thiết kế riêng và có thể tùy chỉnh kỳ nghỉ hoàn hảo cho bất kỳ khách hàng nào của bạn và chúng tôi có thể tạo một gói tour độc quyền chỉ dành cho công ty của bạn.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Chế độ du lịch
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2011, Realistic Asia là nhà điều hành tour du lịch đầy đủ dịch vụ tại Đông Nam Á
Mission
Luôn phấn đấu hết mình để làm hài lòng mọi người tiêu dùng