You'll have an opportunity in contributing to:
- Working with stakeholders to understand their needs, concerns and the environment that they operate in to define detailed requirements. Gather, organise and synthesize large amounts of information from various sources
- Effectively identify and define business needs and problems/issues to enable a feasible solution scope to be developed
- Effectively communicating requirements to stakeholders, managing conflicts, issues and changes in order to ensure that stakeholders and project team members remain in agreement on solution scope
- Contributes to the conversion of business needs into functional designs and conduct product training as needed
- Identifies and manages gaps, determining the effectiveness of proposed solutions and developing Business Requirements documents and models
- Identify the risks associated with the proposed solution as well as the risk for not implementing the solution
- Work closely with Digital Product Owner (DPO) to understand product vision, priority and road-map, clarify and manage product backlog
- Ensure the Team understand the product requirements & backlog and the product is delivered at high quality
- At least 3 years in business analysis.
- Excellent English communication (write, read, speak and listen).
- Understanding of BABOK® Knowledge Areas.
- Being knowledgeable or experienced in Agile environment, good logical thinking, analytical thinking, critical thinking and problem solving.
- Experience in working in technology enabled change programs/projects, software development is a plus.
- Having experience in developing and launching the Digital Bank products is a plus.
- Being familiar with BA toolbox i.e Jira, Confluence, PlantUML, MS Visio, etc is a plus
- Professional certificates in Business Analysis is a plus.
- Meal and parking allowance are covered by the company
- Full benefits and salary rank during probation
- Insurances as Vietnamese labor law and premium health care for you and your family without seniority compulsory
- Performance bonus up to 2 months
- 13th month salary pro-rata
- 15-day annual leave+ 3-day sick leave + 1 birthday leave + 1 Christmas leave
- SMART goals and clear career opportunities (technical seminar, conference, and career talk) - we focus on your development
- Values-driven, international working environment, and agile culture
- Overseas travel opportunities for training and working related
- Internal Hackathons and company's events (team building, coffee run, blue card...)
- Work-life balance 40-hr per week from Mon to Fri
Công ty TNHH Công nghệ Asilla Việt Nam được thành lập với mục tiêu xây dựng các sản phẩm dựa trên công nghệ AI hỗ trợ con người trong việc giám sát hành vi bất thường qua hình ảnh camera, thay thế con người giám sát 24/7. Công nghệ này sử dụng các mô hình học máy để dự đoán tư thế của con người (pose estimation) từ hình ảnh hoặc video bằng cách dự đoán các khớp trên cơ thể người (keypoints), theo đó, hệ thống sẽ nhận diện được hành vi của con người.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2015
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành
Review Asilla
1 Start up đáng để trải nghiệm (IT)
Nơi làm việc hiệu quả và vui vẻ (GL)
Phúc lợi tăng, môi trường lành mạnh (RV)