About the role:
➢ Listen call recording/ real time agent consult to consumer.
➢ Quality scoring agent calls.
➢ Detect and record non-compliance found.
➢ Proposed report and training plan for agents.
➢ Coordinate with Trainer and Teamlead to coach and train agents.
➢ Propose solution to improve call quality and sales efficiency.
➢ Other tasks assiged by OM.
Requirements:
➢ At least 6 months experience in QA/QC possition.
➢ Knowledge and experience in telesales.
➢ Have sense to detect and regcognize non-compiance behavior.
➢ Experienced in training and coaching is a plus.
➢ Skilled in analyzing records to provide problems and solutions.
➢ Ability to communicate and inspire employees.
Benefits:
➢ Competitive income according to ability 13th month salary; Quarterly and annual KPI rewards
➢ The company has foreign investment capital.
➢ Not a family company.
➢ Professional, dynamic working environment, free parking
➢ Consider salary increase in June every year Pay social insurance, health insurance and enjoy full benefits according to labor law Participate in annual team building and Year End Party.
➢ Participate in internal activities: Monthly birthday party, Christmas party. Birthday and holiday gifts for Employees and Families (March 8, June 1, October 20, Mid-Autumn Festival, etc.,,,)
Công ty TNHH (TẬP ĐOÀN YUTO) Công nghệ Bao bì YUTO Thâm Quyến được thành lập năm 2002, có trụ sở tại Thâm Quyến, và được liệt kê thành công trong thị trường chứng khoán Thâm Quyến (mã chứng khoán: 002831) vào năm 2016. TẬP ĐOÀN YUTO là nhà cung cấp hàng đầu các giải pháp thương hiệu đóng gói cao cấp, phục vụ hàng chục khách hàng của Fortune 500 và hàng trăm thương hiệu cao cấp, chuyên về điện tử tiêu dùng, y tế, thuốc lá, mỹ phẩm, thực phẩm và các ngành khác. và dịch vụ, và cam kết tiếp tục nâng cao giá trị thương hiệu cho khách hàng. Tập đoàn YUTO có 22 cơ sở sản xuất, bao gồm khu phát triển kinh tế lớn. Các cơ sở sản xuất sẽ được xây dựng ở miền Nam Việt Nam, Ấn Độ và Indonesia dọc theo "một đường vành đai ".