Việc làm SGL WW

Cập nhật 27/08/2024 15:06
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Công Nghiệp Thực Phẩm Liwayway Sài Gòn
Marketing & Communications Executive
SGL WW
8 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng Ca/ Giám Sát
Ngày đăng tuyển: 14/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/09/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thị Xã Hà Giang - Hà Giang

Mô tả công việc

JOB SUMMARY

Promote awareness of brand image internally and externally. Use sales techniques that maximize revenue while maintaining existing guest loyalty to Marriott. Communicate with potential owners via telephone to set up preview package sales/tours. Encourage guests or callers to purchase or schedule preview package sales/tours. Explain details and requirements related to attending a sales presentation to potential owners. Verify that individuals meet eligibility requirements for preview package sales/tours prior to scheduling a tour for a Marriott vacation club property. Determine and give complimentaries to guests as gifts for their patronage (e.g., rewards points, show tickets). Perform general office duties to support Sales & Marketing (e.g., filing, sending emails, typing, faxing). Receive, record, and relay messages accurately, completely, and legibly.

CORE WORK ACTIVITIES

Safety and Security

  • Follow company and department safety and security policies and procedures to ensure a clean, safe, and secure environment.
  • Policies and Procedures
  • Protect the privacy and security of guests and coworkers.
  • Maintain confidentiality of proprietary materials and information.
  • Follow company and department policies and procedures.
  • Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.

Communication

Discuss work topics, activities, or problems with coworkers, supervisors, or managers discreetly and quietly, avoiding public areas of the property.

Exchange information with other employees using electronic devices (e.g., pagers and two-way radios, email).

Speak to guests and co-workers using clear, appropriate and professional language.

Provide assistance to coworkers, ensuring they understand their tasks.

Assists Management

Ensure that hourly employees are trained on company core values, job roles, responsibilities, and technical and service aspects of the job.

Coach and develop employees (e.g., create expectations for continual improvement, provide challenging tasks and assignments, hold development discussions, and construct and execute development plans).

Listen to hourly employees' suggestions for improving how work is done and how guests are served, gaining management support as needed to act upon suggestions.

Quyền lợi được hưởng

  • Premium insurance with many inpatient and outpatient medical examination and treatment benefits
  • Phone allowance, meals allowance and others
  • Marriott International Associate discount for Room and F&B
  • International work environment 

Yêu cầu công việc

  • At least 2 to 3 years experience at the same position.
  • Be able to relocate to Ha Giang City.

Yêu cầu hồ sơ

  • Resume
Khu vực
Báo cáo
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Số 8A Đường số 3, Binh Hoà, Thuận An, Bình Dương

Công ty TNHH CNTP Liwayway Sài Gòn đặt trụ sở tại Khu Công Nghiệp Việt Nam-Sigapore, Thuận An, Bình Dương, là một công ty sản xuất bánh snack, kẹo và thức uống. Hiện tại, Công ty có trên 2000 công nhân viên và sản xuất hơn 50 loại bánh Snack, kẹo và nước uống khác nhau. Sản phẩm mang nhãn hiệu OISHI của Công ty hiện đang được bán rộng rãi và trở nên quen thuộc trên thị trường cả nước. Liwayway là một môi trường làm việc năng động dành cho các bạn vừa mới tốt nghiệp, chưa có kinh nghiệm có nhiều cơ hội học tập, rèn luyện, phát triển kỹ năng chuyên môn và tích lũy kinh nghiệm. Chúng tôi luôn chào đón mọi ứng viên đến ứng tuyển và làm việc tại công ty Liwayway. 

Chính sách bảo hiểm

  • Được tham gia BHXH khi ký Hợp đồng lao động chính thức

Các hoạt động ngoại khóa

  • Tham gia du lịch do Công ty tổ chức...

Lịch sử thành lập

  • Ngày bắt đầu hoạt động: 11/12/2008

Mission

Với mục tiêu tạo ra những sản phẩm chất lượng, đội ngũ của Oishi luôn được trang bị đầy đủ kỹ năng, kiến thức và thái độ làm việc chuyên nghiệp.

Những nghề phổ biến tại SGL WW

Bạn làm việc tại SGL WW? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo SGL WW

SGL WW

Click để đánh giá