Việc làm COOKMIX CO., LTD

Cập nhật 20/12/2024 12:20
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH COOKMIX
Customer Service Manager
COOKMIX CO., LTD
29 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 16/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 14/06/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

Key Accountabilities

Performance Monitoring (10%)

  • Develop daily, weekly and monthly reports on team’s productivity & KPI. Monitor & propose to the Deputy Head to adjust KPI if needed to support the business strategy.
  • Manage technical projects aimed at improving performance of the team such as: FM Cluster, Partial Delivery, Zalo OA,...

Seller support (70%)

Internal

  • Set specific customer service standards
  • Ensure customer service is timely and accurate on a daily basis (through collaborating with the internal QA team in developing & monitoring QA criterias & reports.)
  • Provide customer feedback to the appropriate internal teams, like operations, commercial & product team
  • Collaborate with internal teams (ex: Operations, Product, Commercial team…) to proactively find both short & long term solutions to handle customers’ issues. 
  • Contribute to and improve Ninja Van's overall processes to enhance Customer Service and Satisfaction
  • Establish best practice throughout Contact Reason analysis to feedback with other stakeholders.

External (Seller/Buyer):

  • Follow up with customers to identify areas of improvement (though seller visit or reporting/surveys)
  • Contribute to improving customer support by actively responding to queries and handling complaints


Team Management (20%)

  • Recruit, train and support team on daily operation 
  • Manage team and evaluate performance
  • Establish best practices through the entire technical support process


Key Requirements

  • Bachelor Degree & above
  • Proven work experience as a CE/ CR/ AM  Manager
  • Candidates in the Logistics, Express, and E-commerce industries are given preference
  • Customer Facing skill
  • Hands on experience with help desk and remote control software
  • Solid technical background with an ability to give instructions to a non-technical audience
  • Customer-service oriented with a problem-solving attitude
  • Excellent written and verbal communications skills
  • Team management skills
  • Customer-service oriented with a problem-solving attitude
  • Communication in English


Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH COOKMIX
COOKMIX CO., LTD Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Văn phòng 204 - Tầng 2- Tòa nhà Citilight – Số 45 Võ Thị Sáu, Phường Đa Kao, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Bolter Group là một tập đoàn từ Malaysia, chuyên kinh doanh về thiết bị gia dụng với các thiết bị tiên tiến và chất lượng cao nhằm đáp ứng sở thích và lối sống tinh tế của bạn. Với kinh nghiệm hơn 10 năm kinh doanh thiết bị gia dụng, chúng tôi cam kết mang đến cho bạn những sản phẩm hiện đại với chất lượng cao và được thiết kế theo công nghệ hợp thời trang. Đối với từng dòng sản phẩm của Frico, Kitchmate chúng tôi luôn có những chuyên viên tư vấn nhiệt tình, tận tâm và hiểu biết sâu sắc về các sản phẩm để mang đến cho bạn những lợi ích tối đa.

Những nghề phổ biến tại COOKMIX CO., LTD

Bạn làm việc tại COOKMIX CO., LTD? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo COOKMIX CO., LTD

COOKMIX CO., LTD

Click để đánh giá