Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Ensure the customer side and internal factory always be connected to avoid any miscommunication. Convey customer demand, find the right person in charge and provide timely action. “Customer-first” is the discipline that this role needs to bear in mind always, the prompt action we take and service quality we provide may possibly decide how fast the company business grow and how concrete the relationship with customers stand.
1. Order Management
1.1 Have customers' orders input in CMP/SAP and provide order confirmation timely.
1.2 Delivery schedule update and follow-up timely.
1.3 Quick action and responsiveness to customer's inquiries.
2. CRD (Customer Required Delivery Date) update
1.1 Keep all outstanding sales orders updated in SAP.
1.2 Timely delivery update and follow-up to customer.
1.3 Timely ship alert provide when shipment arranged.
3. DN (Delivery Note) creation
On time DNs creation and monitoring in SAP to ensure shipments arranged to customer as committed.
4. RMA (Returned Materials Analysis) management
4.1 Timely proceed of customer RMA request, create ticket in CMP/Salesforce, input into SAP.
4.2 Weekly RMA status update/ FAR sending/replacement order creation/return shipment arrange.
5. Credit management
5.1 Assist sales and financial team to interactively communicate with customers for on time payments.
5.2 Timely follow-up for the past due payment until paid.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s Degree, prefer in Foreign Language, Business, Trade, Supply Chain Management or equivalent specializations.
- 2+ year of experience on customer service in manufacturing company which focus on problem analysis and resolution on customer-related issues
- Demonstrated ability to achieve results independently or working with others
- Ability to recommend and implement improvements
- Excellent interpersonal and communication skills
- Experience with networked PC based computer systems.
- Ability to handle multiple priorities involving external and internal priorities
- Ability to excel in a cross-organizational, cross cultural, global team environment
- Excellent English skills, especially Oral & Writing skills.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Bolter Group là một tập đoàn từ Malaysia, chuyên kinh doanh về thiết bị gia dụng với các thiết bị tiên tiến và chất lượng cao nhằm đáp ứng sở thích và lối sống tinh tế của bạn. Với kinh nghiệm hơn 10 năm kinh doanh thiết bị gia dụng, chúng tôi cam kết mang đến cho bạn những sản phẩm hiện đại với chất lượng cao và được thiết kế theo công nghệ hợp thời trang. Đối với từng dòng sản phẩm của Frico, Kitchmate chúng tôi luôn có những chuyên viên tư vấn nhiệt tình, tận tâm và hiểu biết sâu sắc về các sản phẩm để mang đến cho bạn những lợi ích tối đa.