Mô tả công việc
1. Find new customer, build up the sales system and expand business
2. Identify customer’s expectations and assess competitive activities to increase sales/ profits.
3. Receive and process feedback from customers to report to superiors timely
4. Track delivery, acceptance, the payment procedures to recover debts and liquidate the contract.
5. Support to resolve customers complain
6. Build and enhance long-term relationships with customers
7. Some other tasks as assigned by the direct management.
Working time: From Mon to Fri (Sat : Work from home)
Yêu cầu công việc
• Requirement of experience: at least 1-2 years in the same position, priority for candidates working at manufacturing company.
• Graduated College/ University of Economics
• Proficiency in Microsoft
• Fluency in English, can communication by the other languages is preferable.
• Hardworking, patient, can work under high pressure
• Prefer candidates live in Binh Duong
Quyền lợi được hưởng
• Salary: negotiation
• Total allowance for housing, petrol & attendance: 1,500,000 VND/month
• Raising children under 6 years old: 300,000 VND/child (no more than 600,000 VND/month)
• Lunch allowance: 45,000 VND/meal
• Phone allowance: 300,000 VND/month
• Seniority bonus, performance bonus (14th salary), 13th Salary, Mid-Autumn & Tet gift, annual travel, sport day.
Cho dù bạn đang mua hay bán các bất động sản, CÔNG TY TNHH ĐẦU TƯ BẤT ĐỘNG SẢN SGROUP cam kết mang đến trải nghiệm dịch vụ môi giới an toàn, tin cậy và hiệu quả nhất.
Chúng tôi sở hữu một lượng sản phẩm lớn trải dài từ Bắc chí Nam. Chỉ cần khách hàng đưa ra tiêu chí, chúng tôi sẽ sẵn sàng đáp ứng mọi nhu cầu của khách hàng vượt mức mong đợi bằng việc cung cấp đầy đủ, minh bạch thông tin dự án, giúp quá trình mua bán diễn ra nhanh chóng, dễ dàng.
Đến với SGROUP, bạn sẽ hoàn toàn yên tâm khi làm việc với những nhà môi giới chuẩn mực nhất Việt Nam với tôn chỉ hướng đến lợi ích cao nhất cho khách hàng và đặt khách hàng là trọng tâm trong mọi hoạt động kinh doanh.