Việc làm Cảnh Phong

Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Đầu Tư Cảnh Phong
Call Center - Quality Assurance ( Customer Service Qa)
Cảnh Phong
11 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 69
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 69
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 03/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 04/08/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 983 Trần Hưng Đạo, Phường 5, Quận 5, TP Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

Mô tả Công việc
Establish and refine internal standards for support and call center quality assurance.
Review a selection of support agents' interactions across various channels (calls, emails, chats, etc.).
Evaluate support engagements against predetermined quality benchmarks.
Analyze customer service metrics (e.g., CSAT, FRT, IQS) and their correlation with support team performance.
Devise strategies to enhance support KPIs.
Identify training and onboarding needs and spearhead relevant initiatives.
Monitor customer service performance at both individual agent and team levels.
Generate comprehensive reports reflecting support performance.
Communicate support team performance findings to upper management.
Foster a positive team culture.
Prepare weekly and monthly reports.
Establish and refine internal standards for support and call center quality assurance.
Review a selection of support agents' interactions across various channels (calls, emails, chats, etc.).
Evaluate support engagements against predetermined quality benchmarks.
Analyze customer service metrics (e.g., CSAT, FRT, IQS) and their correlation with support team performance.
Devise strategies to enhance support KPIs.
Identify training and onboarding needs and spearhead relevant initiatives.
Monitor customer service performance at both individual agent and team levels.
Generate comprehensive reports reflecting support performance.
Communicate support team performance findings to upper management.
Foster a positive team culture.
Prepare weekly and monthly reports.

Yêu cầu công việc

Yêu Cầu Công Việc
Prior minimum 2 years experience in customer service roles in Quality Assurance (QA), Call Center, or Customer Service, preferably within the Electronics or Electrical industry.
Demonstrated proficiency in analytical abilities.
Practical experience in quality assurance procedures.
Strong interpersonal skills, including adeptness in deliveringconstructive feedback.
Problem-solving acumen to devise impactful strategies for enhancingsupport quality.
Fluency in English or Chinese (Mandarine)
Work Schedule: 6 days per week.

Quyền lợi được hưởng

Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Du lịch nước ngoài
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Lô O17 Đường Số 4, Cụm công Nghiệp Hải Sơn Đức Hòa Đông, xã Đức Hòa Đông, Huyện Đức Hòa,

Công ty TNHH Đầu Tư CẢNH PHONG sản xuất những dòng sản phẩm khung treo cao cấp sử dụng cho tất cả các dòng tivi, loa máy và chân đỡ máy lọc nước, tủ lạnh, máy giặc các loại do chính chúng tôi sản xuất theo chất lượng, tiêu chuẩn Cảnh Phong.

CÔNG TY TNHH ĐẦU TƯ CẢNH PHONG tọa lạc tại Lô O17 đường số 4, Cụm công nghiệp Hải Sơn Đức Hòa Đông, Xã Đức Hòa Đông, Huyện Đức Hoà, Tỉnh Long An
Ngành nghề chính: Sản xuất các cấu kiện kim loại

Những nghề phổ biến tại Cảnh Phong

Bạn làm việc tại Cảnh Phong? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Cảnh Phong

Cảnh Phong

Click để đánh giá