Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
Internal Communication:
- Drive the communication processes and timetable for change management, leading stakeholders through the steps to ensure timely, impactful communication to increase awareness and mitigate concern.
- Make sure news is active on all social media channels.
- Create an internal communications strategy to keep employees aligned and connected to Ahamove's mission and vision.
Employee Experiences:
- Build ideas and plans to organize internal engagement programs.
- Plan internal communication campaigns to meet the different requirements of each program.
- Execute, coordinate, and collaborate with departments to implement projects.
- Assist in employee engagement projects and internal events.
Learning and Development:
- Assess training and development needs through surveys, interviews, focus groups, and communication with managers, instructors, and customer representatives.
- Create, organize, plan, and present various forms of onboarding, orientation, and skills training for employees and customers.
- Develop unique training programs to fulfill workers' specific needs to maintain or improve job skills.
- Create and/or acquire training procedure manuals, guides, and course materials.
- Maintain records of training and development activities, attendance, results of tests and assessments, and retraining requirements.
- Assess training materials prepared by instructors.
Yêu Cầu Công Việc
- At least 2 years in a similar position (experience in technology companies: On-demand, eCommerce is a plus);
- Experience setting KPIs for measuring the success of social media strategies and reporting on success;
- Having strong skills in creating content, independently raising ideas for internal and external events;
- Writing compelling copy and crafting messages for an internal audience;
- Building and managing positive relationships with stakeholders;
- Project management and developing systems to improve efficiency;
- Problem-solving skills: giving and receiving feedback;
- Understanding and appraising the benefits of current digital communications and technology.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Lên đến 1,000 USD
FLC Biscom được ra đời từ năm 2016 với sứ mệnh quản lý, vận hành, phát triển mảng dịch vụ du lịch nghỉ dưỡng sân golf và du thuyền của Tập đoàn FLC.
Hệ thống các sân golf và du thuyền trải dài các bờ biển từ Bắc vào Nam, cùng thiết kế độc đáo và điều kiện cơ sở vật chất đạt tiêu chuẩn quốc tế 5*, FLC Biscom luôn mong muốn mang đến những giá trị tốt nhất cho khách hàng, đối tác, từ đó xây dựng lòng tin, mối quan hệ gắn bó để cùng phát triển bền vững. Các sân golf thuộc hệ thống của FLC Biscom đã đi vào vận hành: FLC Ha Long Golf Club, FLC Sam Son Golf Links, FLC Quy Nhon Golf Links, sân tập Golfnet tại Hà Nội. Trong thời gian tới, FLC Biscom sẽ đưa vào vận hành 02 sân golf khác là FLC Quang Binh Golf Links (bao gồm chuỗi 10 sân golf) và FLC Do Son Golf Links.
Bên cạnh mảng vận hành sân golf, mỗi năm FLC Biscom đã đăng cai và tham gia tổ chức hàng chục giải golf chuyên nghiệp, bán chuyên nghiệp và nghiệp dư trên cả nước, trong đó có các giải đã gây tiếng vang lớn trong làng golf Việt Nam như FLC Vietnam Masters 2017, FLC Golf Championship, Faros Golf Tournament, FLC Ladies Cup 2018…