Mô tả công việc
• Assist guest with luggage/baggage.
• Answer bell stand phone within 3 rings by using proper phone etiquette.
• Responsible of delivering items required by the guest to guest room or other locations.
• Complete all required checklists per shift (e.g., daily checklist, valet list, check out log, etc.).
• Ensure timely delivery/retrieval of all luggage, packages, etc. either checked or left at bellstand.
• Being able to offer and arrange car rental, airline and train tickets, office services, beauty and barber services, baby sitting and arranging presents, repairs and shopping for the guests.
• Arrange and store luggage carts safely. Extreme care and proper loading habits for protection of guest property should be taken when carts are in use.
Yêu cầu công việc
- Experience in the same position.
- Basic English & Service mind
- Flexible working hour
Quyền lợi được hưởng
Service charge
Social Insurance
- Attractive remuneration package & 13th month salary
- Local and International training course
- 05 working days
02 day-off per week
- Duty meal & Uniform provided by hotel
- Taxi for late night shift
Free motorbike & car parking
- Cross training & Cross exposure & Task force opportunities
- Associate Appreciation Week
Takecare culture
- Baby born gift
Birthday gift
Marriage allowance
Bereavement allowance
- Annual health check
- Associate special discount for hotel rooms and F&B services at International Marriott properties
- Career path in the most respected and prestigious hotel companies in the world.
Tiền thân là Công ty TNHH Tân Hoàng Anh chính thức thành lập từ năm 2002 với quy mô nhỏ nhưng đã không ngừng nỗ lực để phát triển. Năm 2006 công ty để khởi công nhà máy sản xuất giai đoạn 1 trên diện tích 5.800m2. Chỉ với các sản phẩm là túi T-shirt, túi Shopping bag, công ty nhanh chóng chiếm được lòng tin của thị trường, khẳng định sự đúng đắn trong tầm nhìn của nhà đầu tư cũng như sự chính xác trong kế hoạch kinh doanh, khai thác thị trường
Những thành tựu ấn tượng này là kết quả của quá trình tập trung phát triển giá trị cốt lõi của doanh nghiệp từ những ngày đầu thành lập, chinh phục thị trường.
Chính sách bảo hiểm
- Chính sách bảo hiểm xã hội
- Bảo hiểm y tế và bảo hiểm nhân thọ
- Bảo hiểm tai nạn
- Bảo hiểm thất nghiệp
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding hàng năm
- Du lịch
- Câu lạc bộ bóng đá, game, bi-lắc
Lịch sử thành lập
-
Được thành lập năm 2002
Mission
- Không ngừng theo dõi, duy trì kỹ năng quản lý và hệ thống kiểm soát chất lượng để nhận được sự quan tâm của bạn là một trong những mục tiêu hàng đầu của chúng tôi.