Tính chất công việc
Full-time
Vị trí/chức vụ
Nhân viên/Chuyên viên
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Trung cấp - Nghề
Yêu cầu kinh nghiệm
Trên 2 năm
Ngày đăng tuyển
12/09/2024
Số lượng tuyển
Không giới hạn
Yêu cầu ngôn ngữ
Yêu cầu độ tuổi
Không
Yêu cầu giới tính
N/A
Kĩ năng
Mô tả công việc
Prepares and processes all purchase orders based on Purchases Requests and multiple bids.
Participated in obtaining competitive quotations for food and beverage items/all other operating supplies used by the hotel.
Assist and maintains a proper filing system for easy reference and tracing.
Maintains documentation flow between the Accounts Department, purchasing and other departments.
To participate in the market surveys of food items together with the Cost Controller, Executive Chef etc.
To assist in meeting purchasing datelines to ensure that stocks are made available to the hotel at specific times and to meet required stock levels.
To ensure full utilization of the Purchase Requisitions and Purchase Order System that has been established to safeguard hotel funds.
To provide the Receiving Dock with all documents necessary for the prompt and accurate receipt of goods.
To provide Accounts Payable with all documents and additional information necessary for the prompt and accurate processing of invoices for payment.
To maintain a close working relationship with the all the Department Heads and the F&B Cost Controller in order to minimize costs and to maintain high quality production and service.
To assist the Purchasing Manager/Supervisor by conferring with present and prospective suppliers concerning new products, substitutes discounts, reciprocal business or package deals etc. for the hotel and to discuss the same with Department Heads concerned.
To assist the Purchasing Manager by guarding against excessive purchases of supplies, by analyzing carefully all purchasing requisitions.
To assist the Cluster FC in the preparation of monthly Purchasing Report based on prices of merchandise during market surveys, comparative analysis of supplier's prices during the month and actual prices paid by the hotel for same period.
Be familiar with import procedures and documentations and approaches that may be required from local government.
To maintain up to date trace file of all pending Purchase Orders/Merchandise not delivered to Hotel.
To sign a purchasing contract with the Supplier according to the approved unit price.
To manage and control signed purchasing contracts.
Yêu cầu công việc
Ưu tiên có ít nhất 2 năm trong ngành dịch vụ với vị trí tương đương.
Quyền lợi được hưởng
Insurance: In addition to health insurance, social insurance, unemployment insurance according to the Labor Law, employees are entitled to participate in the health insurance package under the Group regime.
13th month salary, and holidays.
Tiền thân là Công ty TNHH Tân Hoàng Anh chính thức thành lập từ năm 2002 với quy mô nhỏ nhưng đã không ngừng nỗ lực để phát triển. Năm 2006 công ty để khởi công nhà máy sản xuất giai đoạn 1 trên diện tích 5.800m2. Chỉ với các sản phẩm là túi T-shirt, túi Shopping bag, công ty nhanh chóng chiếm được lòng tin của thị trường, khẳng định sự đúng đắn trong tầm nhìn của nhà đầu tư cũng như sự chính xác trong kế hoạch kinh doanh, khai thác thị trường
Những thành tựu ấn tượng này là kết quả của quá trình tập trung phát triển giá trị cốt lõi của doanh nghiệp từ những ngày đầu thành lập, chinh phục thị trường.
Chính sách bảo hiểm
- Chính sách bảo hiểm xã hội
- Bảo hiểm y tế và bảo hiểm nhân thọ
- Bảo hiểm tai nạn
- Bảo hiểm thất nghiệp
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding hàng năm
- Du lịch
- Câu lạc bộ bóng đá, game, bi-lắc
Lịch sử thành lập
-
Được thành lập năm 2002
Mission
- Không ngừng theo dõi, duy trì kỹ năng quản lý và hệ thống kiểm soát chất lượng để nhận được sự quan tâm của bạn là một trong những mục tiêu hàng đầu của chúng tôi.