Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
The Sales Representative’s mission is to develop sales turnover in its territory. He/she is also in charge of providing support to the GM activities regarding sales and business development
1. Commercial support:
- Manage and develop client’s portfolio.
- Being proactive by offering innovative solutions to clients
- Development skills for the management of existing accounts
- Organization and follow-up of training (Mooc, training program, briefing etc.)
- Participation and organization of events and customer training (conventions, product launches, inaugurations, etc.).
- Feed and follow the CRM (Microsoft Dynamics) and follow the KPIs
- Prospecting missions: identifying potential clients
- Managing the entire sales process from securing a first meeting to signing contracts
- Customers Follow-up and prospect requests:
- Phone call support
- Sending documentation and information
- Preparation of quotations, follow-up of orders
- Processing, monitoring and analysis of orders from professional customers
- Follow-up of customer payments and reminders
2. After-sales services:
- Control the correct application of contractual commercial conditions
- Answering customer complaints
- Coordinate the follow-up actions to be implemented following the conclusions of the Quality department in the context of customer complaints
Yêu Cầu Công Việc
1. Core Competencies:
- Commercial mindset
- Result and customer oriented
- Strong competitive attitude
- Be responsible, trustworthy and hardworking
2. Skills:
- Problem solving skills
- Good communication skill
- Analytical skills
- Excellent interpersonal skills, rigor, sense of organization and proactive
- Hands on computer knowledge of MS office
3. Knowledge & Qualificaion
- College degree or higher.
- At least 2-5 years of experience in a similar position in retail chains.
- Know how to use accounting software, proficient in Excel and other Microsoft functions
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Tiền thân là Công ty TNHH Tân Hoàng Anh chính thức thành lập từ năm 2002 với quy mô nhỏ nhưng đã không ngừng nỗ lực để phát triển. Năm 2006 công ty để khởi công nhà máy sản xuất giai đoạn 1 trên diện tích 5.800m2. Chỉ với các sản phẩm là túi T-shirt, túi Shopping bag, công ty nhanh chóng chiếm được lòng tin của thị trường, khẳng định sự đúng đắn trong tầm nhìn của nhà đầu tư cũng như sự chính xác trong kế hoạch kinh doanh, khai thác thị trường
Những thành tựu ấn tượng này là kết quả của quá trình tập trung phát triển giá trị cốt lõi của doanh nghiệp từ những ngày đầu thành lập, chinh phục thị trường.
Chính sách bảo hiểm
- Chính sách bảo hiểm xã hội
- Bảo hiểm y tế và bảo hiểm nhân thọ
- Bảo hiểm tai nạn
- Bảo hiểm thất nghiệp
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding hàng năm
- Du lịch
- Câu lạc bộ bóng đá, game, bi-lắc
Lịch sử thành lập
-
Được thành lập năm 2002
Mission
- Không ngừng theo dõi, duy trì kỹ năng quản lý và hệ thống kiểm soát chất lượng để nhận được sự quan tâm của bạn là một trong những mục tiêu hàng đầu của chúng tôi.