Chi tiết công việc
- Ensure parent & student are well supported from the beginning until the end of the course by foreseeing parent concerns, problem solving issues, handling complaints within campus.
- Conduct parent touchpoint appointments (parent session, progress updates, graduation).
- Do monthly student's progress update phone calls with parents.
- Interact with Programming Tutors and Teachers on a daily basis to ensure student’s learning progress at campus and notify parents when there are concerns.
- Build a sustainable relationship with Parents through the regular face to face, phone call and email.
- Effectively collaborate with other departments to ensure parents & students receive timely support.
- Follow strictly potential parents/students’ welcoming procedure
- Deliver the welcoming, warm atmosphere and maintain a positive demeanor for everyone entering the campus.
- Coordinate with admission and academic departments to ensure a positive outcomes and contribute to campus renewals and referrals
- Identify trial opportunities from current parents through effective monthly progress updates for potential renewals or potentials new students (referrals)
- Ensure campus’s facilities, inventory, procurement procedures are strictly followed on a daily basis.
- Weekly report to Service Manager for inventory restocking and updates
- Enhance fun, safe learning environment, high quality classroom experience for all students
- Daily reinforcement for campus’ looks and feels
- Align and take assigned actions with Service Manager to ensure scheduling efficiency within campus
- Ensure systems data compliance within campus.
- Ensure well plan event flow & student parent experience joining the event to maintain studying community
- Ensure students are safely picked up on a daily basis.
- Attractive salary package
- 2-month probation with 100% salary
- Incentives bonus when campus achieves monthly targets
- Professional development and training, coaching opportunities
- Learn how to code
- Professional, young, and friendly working environment
- A proven track record in customer service roles
- Prior experience in Education is a plus
- Excellent verbal and written English proficiency
- Great interpersonal skills & customer service-oriented
- Flexible work schedule including weekdays evenings and weekends
- 270 Nguyen Luong Bang, Tan Phu Ward, District 7
FinTech Việt Nam là đơn vị tư vấn độc lập các chương trình bảo hiểm chăm sóc sức khỏe dành cho cá nhân và doanh nghiệp tại Việt Nam. Fincross Leader (FinTech Việt Nam) tự hào là đơn vị tư vấn uy tín và tên tuổi trong ngành bảo hiểm với việc mang đến cho khách hàng các chương trình bảo hiểm chăm sóc sức khỏe tốt nhât tại Việt Nam hiện nay từ các đơn vị cung cấp tên tuổi và uy tín nhất trên thị trường như bảo hiểm Bảo Việt, PVI, BIC, Prevoir, AIG, UIC, .....
Đội ngũ chuyên gia tư vấn của Fincross Leader có nhiều năm kinh nghiệm trong việc tư vấn và thiết kế các chương trình bảo hiểm chăm sóc sức khỏe dành cho khách hàng cá nhân và khách hàng doanh nghiệp. Chúng tôi tự hào là đơn vị tư vấn các giải pháp bảo vệ tài chính vượt bậc theo đúng nhu cầu bảo vệ và ngân sách tài chính của từng cá nhân, từng doanh nghiệp, từng nhóm đối tượng khách hàng như bảo hiểm chăm sóc sức khỏe thai sản, bảo hiểm chăm sóc sức khỏe trẻ em, bảo hiểm doanh nghiệp hay bảo hiểm chăm sóc sức khỏe phúc lợi nhân viên...