Would you like to become part of the world's most international company in the world?
A company that pioneered cross-border express delivery in 1969 and is now active in more than 220 countries and territories worldwide. Do you want to be part of a company that connects people worldwide? And the more people we connect, the better life will be on our planet.
Do you want to make a difference? Then come to our "Insanely Customer Centric" Team and become a Certified International Specialist!
YOUR TASKS:
- Responsible for revenue generated from a geographically assigned sales territory (or business portfolio) by servicing and retaining existing customers and targeting new business opportunities.
- Manage a portfolio of customers and potential customers via personal sales visits, using face-to-face contact to provide a ‘personal service’.
- Act as the customer’s main point of contact by liaising closely with the relevant departments within DHL to ensure that their queries, problems, or issues are dealt with appropriately.
- Work as a customer contact with the user departments in key account customers, feedback on the user situation to the National Customer Channel for the formation of account strategy
- 3 years experience in sales
- Bachelor's Degree in Logistics / Business
- Proficient in Microsoft Office, including Word, Excel, and PowerPoint, as well as Microsoft Outlook
- Fluency in conversing and writing in English is required as this position will interact with clients and aboard colleagues.
- Multifarious benefit programs.
- Strong career support & lots of opportunities in an international environment.
- Training: both online and offline with Global DHL Standards.
- Coaching & Feedback culture allows you to advance further in short-term and long-term development goals.
- Working together based on DHL values of “Respect and Results”.
- Multifarious engagement activities under “Best Day Everyday” – our Health & Well-being program.
- Employee hobby clubs, sports championships.
We look forward to receiving your application!
Công Ty TNHH Đầu Tư và Phát Triển Thiết Bị Đại Dương nhà phân phối chính thức sản phẩm thiết bị công nghiệp – thiết bị tự đông hóa, robot của các thương hiệu hàng đầu như AS ONE, TRUSCO, LS, SCHEIDER, AUTONICS, OMRON…tại Việt Nam. Đến nay, sau 10 năm phấn đấu không ngừng của tập thể công nhân viên và ban lãnh đạo Đại Dương Corp đã trở thành đối tác quen thuộc của nhiều nhà máy sản xuất của Nhật Bản và Việt Nam.
Để có thể đáp ứng được các yêu cầu của các đối tác chúng tôi đã áp dụng thành công hệ thống quản lý chất lượng quốc tế ISO 9001:2008. Chúng tôi có đội ngũ nhân sự được đào tạo bài bản, nắm vững chuyên môn, làm việc tận tâm, tay nghề cao sẵn sàng đáp ứng mọi yêu cầu từ quý khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2017
Mission
- Để có thể đáp ứng được các yêu cầu của các đối tác chúng tôi đã áp dụng thành công hệ thống quản lý chất lượng quốc tế ISO 9001:2008. Chúng tôi có đội ngũ nhân sự được đào tạo bài bản, nắm vững chuyên môn, làm việc tận tâm, tay nghề cao sẵn sàng đáp ứng mọi yêu cầu từ quý khách hàng.