Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Develop partnership strategy and plan to expand new customer bases and drive sales
· Identify strategic partnerships & drive the strategy for new partnership development for DAFC;
· Plan development strategies to enhance the relationship with existing Partners.
· Achieve targeted customer acquisition & revenue targets from existing and new Partnership channels;
· Negotiate, execute and monitor Partnership contract implementation and ensure that all commitments are fully delivered by both DAFC and its partners;
· Upon signing partnership contracts ensure professional deployment is achieved internally and externally; develop key baseline materials such as guidelines, SOPs, templates and checklists for partnerships; ensure internal dissemination and training online and offline to all necessary DAFC and Partner staff;
· Organize partnership signing ceremonies and related PR activities together with internal marketing teams
· Build up and follow up partnership distribution channels, including integration, B2B, B2C,..
· Proactively initiate and coordinate with partners in identifying, implementing, evaluating, and meeting business opportunities.
· Deal with all partners to ensure the best financial scheme, increase the brand coverage and sale volume.
2. Coordination with other Divisions/functions:
· Closely coordinated with another department (Brand + Retail), Operation, Legal Departments for the efficient implementation of partnership contracts
3. Planning & organization:
· Drive the achievement of Partnership Business Plan & Revenue targets as assigned;
· Coach, train & support for related departments about new partnership and programs
4. Report:
Evaluate partnership and campaign performances with statistical reports; Timely complete other reports as required by line manager;
5. Other office works as required by the Line Manager
Yêu Cầu Công Việc
1. Knowledge:
· Excellent communication and negotiation skills.
· Strong analytical, planning, and project management abilities.
· Ability to work under high pressure and meet sales targets.
· Understanding of the nuances of personalized service and ability to anticipate and exceed VIP customer expectations.
2. Experience:
· Business Administration, Marketing, or a related field.
· At least 3 years of experience in hospitality, 5-star Hotel, Resort, B2B, partnership, with a preference for supervisory or managerial roles.
3. Skills/Competencies:
· Good communication and interpersonal skills
· Comfortable using Facebook Ad Manager and Google Ads, including setting budgets.
· Able to work efficiently in Excel and other office applications.
· Customer focused, with good written communication skill.
· Highly competent individual
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Thời gian thử việc: 2 tháng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Thời gian làm việc: 8h-17h30, thứ 2 đến thứ 6
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Đầu Tư Xây Dựng Thương Mại và Dịch Vụ Đại Long là một công ty xây dựng có danh tiếng vững chắc ở trong nước, là biểu hiện xuất sắc của “Made in Vietnam” trong lĩnh vực thiết kế, thẩm tra thiết kế, thi công công tác xây dựng và là thương hiệu của phong cách sống cổ điển – hiện đại trong phân khúc nhà ở và các công trình lớn toàn quốc được kể tên đến như là: Resort Mỹ Sơn Heritage, Tòa nhà Vietoil, Rạp phim 8D của công viên văn hóa Đầm sen, Hệ thống của hàng NEM, Hệ thống cửa hàng NinoMax, Nhà khách T1 Trường Sĩ Quan Lục Quân 2, Nhà ở cho cán bộ (S9) Trường Sĩ Quan Lục Quân 2,..