Mô tả công việc
1. Sourcing and prequalifying vendors (for routine and ad-hoc purchases to ensure the company has resourceful alternatives and diversification cost competitiveness and the right quality of goods/ services.
2. Conducting competitive quotation calling, tender calling by participating in the processes from beginning to end.
3. Ensuring goods or services purchased on a regular basis shall be routinized into annual contracts as much as possible.
4. For ad-hoc/non-regular purchases, ensure purchases conducted through quotation calling or tender calling processes to be followed strictly according to the company’s policies and procedures, ensuring proper documentation and maximum transparency.
Quyền lợi được hưởng
- 16 paid day on leave per year
- Monthly service charge
- Monthly allowance (Meal, Cell phone)
- Annual Salary review and Performance bonus
- 13th month for 1- year commitment
- Professional training and personnel activities organized periodically
- Full insurance regime under current labor law, plus advanced health-care insurance 100% bear by the Company
Yêu cầu công việc
- Able to communicate well with different parties both internal and external to smooth processes
- Able to document internal submissions in English properly, logically, fluently
- English speaking and writing skills
Yêu cầu hồ sơ
KODO đã trở thành một trào lưu trong giới quý tộc Nhật Bản và biến thành một phong tục đốt xông hương tràn ngập khắp không gian. Hương được hình thành từ sự kết hợp các nguyên liệu cỏ cây với các tinh chất chiết xuất từ thực vật chứa hương thơm. Lấy cảm hứng từ truyền thống lâu đời này của Nhật Bản, Kodo Fragrance House đã ra đời.
KODO International Fragrances là trung tâm sáng tạo các mùi hương để từ đó kể lại các câu chuyện của khách hàng. Chúng tôi tìm kiếm những cách khác nhau để tạo ra mức độ giá trị mới bằng cách đồng hành cùng khách hàng trong hành trình tư vấn để gia tăng giá trị cho trải nghiệm của khách hàng. Chúng tôi khám phá những câu chuyện ẩn giấu và biến chúng thành những cảm giác khó quên và kí ức được định nghĩa bản chất của mối quan hệ mật thiết giữa doanh nghiệp và khách hàng của họ.
Mỗi hương thơm từ KODO được đặc chế phức tạp, mang đến mùi thơm tinh tế và thuần khiết.