Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Purpose of Job / Job Summary:
As Assistant Front Office Manager you’ll deliver this through managing all aspects of the front office (for example guest registration, porter services, business centre, telephone services, concierge services, and guest reservations). You’ll also create the warm atmosphere that makes our guests feel at home in any location
1. Guest Experience
• Ensure your front office team delivers a great service, professional attention and personal recognition
• Ensure guests are greeted upon arrival and make time to engage with guests. Respond appropriately to guest complaints, solicit feedback and build relationships to drive continuous improvement in guest satisfaction
• Conduct routine inspections of the front office and public areas and take immediate actions to correct any deficiencies
2. People
• Manage day-to-day staffing needs, plan and assign work and establish performance and development goals for team members. Provide mentoring, coaching and regular feedback to improve team member performance
• Educate and train team members in compliance with federal, state and local laws and safety regulations. Ensure staff is properly trained and has the tools and equipment to carry out job duties
• Ensure your team are properly trained on systems, security, service and quality standards
3. Financial
• Help prepare annual departmental operating budget and financial plans. Monitor budget and control labour costs and expenses with a focus on rate strategy, building initiatives and inventory management
• Oversee night audit function and preparation of daily financial reports
• Develop plans to increase occupancy and ADR through walk-ins and upselling at the front desk Responsible Business
• Check billing instructions and guest credit for compliance with hotel credit policy and ensure all transactions are handled in a secure manner
• Train team members on PBX procedures and serve as a central communications point during emergency/crisis situations; develop and maintain relationships with local fire, police, and emergency personnel
• Perform other duties as assigned. May also serve as manager on duty
4. Accountability
This job is the top Front Office job and may report to a Director of Rooms at a large luxury or resort hotel. Typically supervises front desk agents, and porter/shuttle services, reservations, PBX, etc. May oversee a team
Yêu Cầu Công Việc
- Qualifications: Bachelor’s degree / higher education qualification / equivalent in Hotel Administration, Business Administration.
- Experience: 03– 05 years.
- Specific skills / abilities: Communication, analysis, negotiation, presentation and organizational skills.
- Personal qualities: Overall and detail oriented.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
VIỆT ĐỨC SECURITY được hình thành bởi Đội ngũ cán bộ cốt cán dày dặn kinh nghiệm quản lý điều hành hoạt động Bảo vệ, hầu hết cán bộ và nhân viên là những người từng trải qua lực lượng vũ trang có bằng cử nhân luật, cử nhân kinh tế, trung cấp chuyên ngành… cùng với lực lượng nhân viên Bảo vệ được huấn luyện bài bản từ các trung tâm huấn luyện chuyên nghiệp tại Việt Nam.
Chúng tôi luôn nỗ lực hết mình, nhằm thực hiện lời hứa về chất lượng để cải thiện tình hình an ninh trật tự, an toàn tài sản cho Quý khách, mỗi nhân sự chúng tôi cung cấp là một thông điệp an toàn, trên cơ sở bảo vệ bằng bản lĩnh và trí tuệ, chúng tôi phấn đấu không ngừng nghỉ để đem lại cho quý khách một dịch vụ an toàn và chuyên nghiệp nhất.