Company Description
Since its founding in 1995, MP Logistics has become the leading freight forwarding and trusted logistics solutions provider in Vietnam. With a focus on serving various sectors including automotive, technology, retail, cold chain, healthcare, and industrial, we deliver best-in-class logistic solution services across our integrated network. Our mission is to provide convenient, one-stop solutions for leading brands in Vietnam and around the world.
Role Description
This is a full-time on-site role as an Assistant to the President at MP Logistics in Ho Chi Minh City. The Assistant will be responsible for supporting the President in day-to-day tasks related to business negotiation, communication, administration, and strategic planning.
Qualifications
- Strong business negotiation and strategic planning skills
- Effective communication skills, both written and verbal
- Proficient in administrative tasks
- Excellent negotiation skills
- Ability to prioritize and multitask
- Ability to work independently and as part of a team
- Bachelor's degree in Business Administration or related field
JOB DESCRIPTION
· Arranging schedule, make appointment with partner and Customer. Note and remind the calendar at the last time of day and everyday early morning to Chairwoman.
· On behalf of Chairwoman work with partner, Customer via email/ make call to communicate the relate in works as assign
o Receive and review all documents from various departments and process to Chairwoman’s approval.
o Arranging meeting, prepare documents, inform to relevant divisions meeting information. Contact and confirm to partners: date, time, meetings whom if it is external meeting and inform for Board of Director. Welcome guests and inform Chairwoman of the presence of guest. Attend meetings take note or make meeting minutes and write reports.
· Supporting on procedure of oversea/domestic business trips for Chairwoman and the board of Director (such as booking airticket/ hotel, looking for distancing information from the airport to hotel and customers `s office, how to get to the places during business trip abroad, the weather in where is coming… conduct the finance processing for advance and payment…)
· Receive information assigned, creating announcements, letter paper… release and inform to involve departments, follow up and report implement result.
o Communicate directions of the Chairwoman to other relevant departments; receive feedback for Chairwoman.
o Management and storage of documents related to Chairwoman.
Lực lượng bảo vệ Quang Trung Hà Nội ngày càng lớn mạnh và ngày càng củng cố niềm tin cho khách hàng. Một trong những nguyên nhân mang lại sự phát triển và lớn mạnh của chúng tôi là việc luôn đảm bảo và phát triển không gian an ninh, an toàn cho khách hàng; luôn có ý tưởng đột phá, đề cao giá trị kinh doanh để luôn giữ được niềm tin, chuẩn mực về đạo đức, ứng xử, tôn trọng mọi người và có trách nhiệm. Luôn hoàn thiện mình và phấn đấu dịch vụ luôn tốt hơn.
Đến với Bảo vệ Quang Trung Hà Nội, Quí vị hoàn toàn yên tâm về công tác an ninh, an toàn về sản xuất kinh doanh và môi trường làm việc. Bảo vệ Quang Trung Hà Nội luôn là người bạn đồng hành tin tưởng giữ vững an ninh, an toàn cùng cùng quí vị.
Thay mặt Hội đồng thành viên và Ban Giám đốc cùng toàn thể cán bộ, nhân viên Công ty TNHH Dịch vụ bảo vệ Quang Trung Hà Nội, tôi xin chúc Quí vị lãnh đạo các Cơ quan, Doanh nghiệp Thành công - Hạnh phúc - Thịnh vượng và gửi lời tri ân đến với các Quí vị đã sử dụng lưc lượng Bảo vệ quang Trung Hà Nội trong thời gian qua và trong tương lai.