Mô tả công việc
- Responsible for all management functions, operating procedures, practices and results of the restaurant.
- Deliver daily briefings and attend other Food and Beverage meetings as scheduled.
- Ensure high level of cleanliness in the restaurant at all times.
- Adhere to all safety and hygiene procedures in handling all equipment, utensils and crockeries and to prevent from accidents and minimize breakages.
- Attend all training assigned to and assist with the training of new colleagues as and when scheduled.
- Checks the dining room before opening hours: table setting, tableware, furniture, lightings, mis-en place and condiments - that they are in order.
- Checks staff uniforms, shoes, general appearance and makes sure they are well-groomed.
- Responsible for all store requisitions on fresh orders and replenishment for the outlet’s consumption.
- Takes food and beverage orders and assists waiters/waitresses in service.
- Ensure maximum creativity in all food displays.
- Checks all orders before they are sent to the guests’ tables and makes sure they are as per guests requirements, from the food down to the beverages.
- Responsible for all monetary amounts stated in guest checks and responsible also for all missing checks.
- Ensures that all restaurant policies and procedures are followed in order to provide quality service to guests.
- Active monitoring and participation in social media to increase awareness and business to restaurant.
- Take appropriate action to resolve guest complaints.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary + service charge + allowance + tips
- A professional and friendly working environment with opportunities for advancement, participation in social insurance, unemployment insurance, accident and health insurance.
- Duty meal and company uniform provided.
- Participation in training programs: professional development and English language training.
- Annual bonuses and other benefits as per company regulations.
Yêu cầu công việc
2. Health and safety and food hygiene certificates.
3. Fluent in Vietnamese, English and knowing Japanese is an advantage.
4. Have at least 2 year of experience in the same position in luxurious Japanese restaurants or in 4* hotels or higher.
5. Agile, enthusiastic, honest, careful and responsible; sociable, friendly and pressure-resistant.
Yêu cầu hồ sơ
HR Office - 44 Yên Phụ, Ba Đình, Hà Nội
SĐT: 0386463895 (Ms. Hồng Anh)
Lực lượng bảo vệ Quang Trung Hà Nội ngày càng lớn mạnh và ngày càng củng cố niềm tin cho khách hàng. Một trong những nguyên nhân mang lại sự phát triển và lớn mạnh của chúng tôi là việc luôn đảm bảo và phát triển không gian an ninh, an toàn cho khách hàng; luôn có ý tưởng đột phá, đề cao giá trị kinh doanh để luôn giữ được niềm tin, chuẩn mực về đạo đức, ứng xử, tôn trọng mọi người và có trách nhiệm. Luôn hoàn thiện mình và phấn đấu dịch vụ luôn tốt hơn.
Đến với Bảo vệ Quang Trung Hà Nội, Quí vị hoàn toàn yên tâm về công tác an ninh, an toàn về sản xuất kinh doanh và môi trường làm việc. Bảo vệ Quang Trung Hà Nội luôn là người bạn đồng hành tin tưởng giữ vững an ninh, an toàn cùng cùng quí vị.
Thay mặt Hội đồng thành viên và Ban Giám đốc cùng toàn thể cán bộ, nhân viên Công ty TNHH Dịch vụ bảo vệ Quang Trung Hà Nội, tôi xin chúc Quí vị lãnh đạo các Cơ quan, Doanh nghiệp Thành công - Hạnh phúc - Thịnh vượng và gửi lời tri ân đến với các Quí vị đã sử dụng lưc lượng Bảo vệ quang Trung Hà Nội trong thời gian qua và trong tương lai.