Mô tả công việc
• Ensure the restaurant/Casino bar runs according to established operating procedures.
• Oversee the cost effective and efficient operation of the F&B Outlet.
• Work closely with outlet manager to meet revenue objectives.
• Monitor the cleanliness and hygiene of all hardware, utensils and serving-ware.
• Maintain inventory control and order equipment and supplies within budget.
• Deliver high quality products and services to every guest.
• Address guests’ requests and handle complaints promptly and to their satisfaction.
• Conduct departmental training; test and correct any deviations from service procedures swiftly through on the job training.
• Schedule rosters and match manpower to business demands.
• Delegate duties and tasks fairly and equitably among the staff.
• Assist with staff hiring, coaching, motivating, counseling and evaluating.
• Conduct daily briefings and disseminate work related information to staff.
• Monitor staff’s attire & grooming according to company standards.
• Follow health and safety standards and strive for constant improvement to avoid health and injury hazards.
• Achieve highest standard through strict adherence to the hygiene and sanitation rules, responsible to the cleanliness of own outlet’s front of house and back of house working areas.
• Perform any other duties as assigned.
Quyền lợi được hưởng
- Professional and multicultural working environment
- Good and competitive HR benefits (Additional insurance, staff housing, daily shuttle bus Danang - Hoiana, duty meal, ...)
- Big-scale project in central Vietnam
- Career Development Opportunity
Yêu cầu công việc
- Minimum of 2 to 3 year with F&B experience in a sizable and international hotel/casino.
- Minimum of 2 years of supervisory experience.
- Ability to communicate in Cantonese & English to deal with guests and internal staff from international countries, knowledge of Mandarin, Japanese or Korean is an advantage.
- Knowledge of POS Software, Microsoft.
- Good leadership, management and supervisory abilities.
- Customer service oriented, good communication and interpersonal skills, good salesmanship.
- Well-groomed, excellent hygiene, confident, friendly and polite.
- Team player who responds quickly to demands and thrives in a high-pressure work environment.
- Able to work on shifts and be flexible regarding work schedules according to business demands.
- Must be able to sit or stand for long periods of time while performing duties.
- Must be able to multi-task.
Yêu cầu hồ sơ
Lực lượng bảo vệ Quang Trung Hà Nội ngày càng lớn mạnh và ngày càng củng cố niềm tin cho khách hàng. Một trong những nguyên nhân mang lại sự phát triển và lớn mạnh của chúng tôi là việc luôn đảm bảo và phát triển không gian an ninh, an toàn cho khách hàng; luôn có ý tưởng đột phá, đề cao giá trị kinh doanh để luôn giữ được niềm tin, chuẩn mực về đạo đức, ứng xử, tôn trọng mọi người và có trách nhiệm. Luôn hoàn thiện mình và phấn đấu dịch vụ luôn tốt hơn.
Đến với Bảo vệ Quang Trung Hà Nội, Quí vị hoàn toàn yên tâm về công tác an ninh, an toàn về sản xuất kinh doanh và môi trường làm việc. Bảo vệ Quang Trung Hà Nội luôn là người bạn đồng hành tin tưởng giữ vững an ninh, an toàn cùng cùng quí vị.
Thay mặt Hội đồng thành viên và Ban Giám đốc cùng toàn thể cán bộ, nhân viên Công ty TNHH Dịch vụ bảo vệ Quang Trung Hà Nội, tôi xin chúc Quí vị lãnh đạo các Cơ quan, Doanh nghiệp Thành công - Hạnh phúc - Thịnh vượng và gửi lời tri ân đến với các Quí vị đã sử dụng lưc lượng Bảo vệ quang Trung Hà Nội trong thời gian qua và trong tương lai.