- Máy tính xách tay
- Đồng phục
- Thưởng
- Chế độ nghỉ phép
- Develop a country strategy that leverages the international brand positioning while catering to the specific needs and priorities of the target market. This will contribute to the continued growth of the brand and foster a strong relationship with local consumers.
- Define the strategic orientations and the 3-year marketing plan for the category, monitor the portfolio (new launches, pillar products’ renewal and animation of core catalogue). This will ensure our brand remains competitive, adapts to market changes, and achieves sustainable growth.
- Implement new launches with a focus on intense consumer engagement, leveraging a localized marketing mix (IMC/360/Digital/Retail) and creating memorable brand experiences through brand events, store activations, and strategic partnership.
- Mobilise and collaborate with other departments (retail, merchadise, education, etc. ) and global team to build broader business strategy.
- Monitor the local adaptation of communication materials (imagery, digital, point of sale)
- Make recommendations to management on the category based on one’s expertise of the consumer, market and competitors.
- Own the brand patrimony, guarantee the brand identity: ensure that all actions are in line with the sense of purpose while nourishing the brand.
- Monitor the retail marketing strategy working hand-in-hand with the retail team, store manager and education/training team and monitor the proper implementation of retail materials (services, advice, etc.).
- Build, develop and manage a strong and talented team, train them and develop their expertise and know-how.
Experience
- At least 2 years of experience in brand/ marketing experiences at equivalent roles required in luxury retail industry
MARKET & CONSUMER INSIGHT
- Identify market drivers
- Translate trends and consumer knowledge into meaningful insights brand development.
- Build memorable brand experiences though brand event/ store activation.
- Obsess with driving footfall traffic to stores.
- Develop integrated campaigns that work.
- Integrate retail & shopper expertise.
- Deliver excellence with agility and rigor.
- Integrate sustainable, business consciousness.
- Creates collaboration for bigger success.
- Shares & leverages best practices.
- Excellent stakeholder management and leadership skills
- Entrepreneurial vision is critical. Identify creative opportunities and challenges; present strategic and creative solutions
- Business savvy
- Communication & problem-solving skills
- Customer-oriented
- University degree in Economics, Marketing, Business Administration, an MBA is a plus.
Được thành lập từ năm 2013, TP Entertainment đã chọn cho mình sứ mệnh luôn lắng nghe, thấu hiểu để phát triển sản phẩm công nghệ tiên tiến và hữu ích trên nền smartphone cho người dùng trên toàn thế giới nhằm tăng trải nghiệm người dùng trên smartphone và thỏa mãn nhu cầu giải trí người dùng.
Với tầm nhìn xây dựng TP Entertainment trở thành công ty cung cấp sản phẩm và dịch vụ trên nền smartphone đẳng cấp khu vực và quốc tế, TP Entertainment đã xây dựng đội ngũ cán bộ nhân viên có chuyên môn cao, nhiệt huyết và thiện chiến. Đồng thời TP Entertainment đã và đang phát triển nền tảng cho riêng mình để đáp ứng số lượng người dùng đông đảo trên toàn thế giới.
Đến với TP Entertainment cùng tiêu chí “ Làm hết sức, chơi hết mình” không chỉ được gia nhập đội ngũ thành viên siêu khỏe, trẻ và nhiệt tình; bạn còn có cơ hội được học hỏi các kĩ năng phát triển bản thân cũng như tham gia các khóa học kĩ năng mềm được hướng dẫn và dẫn dắt bởi leader tận tâm.
Không chỉ vậy, rất nhiều các hoạt động ăn chơi tưng bừng được tổ chức hàng tuần, hàng tháng; đảm bảo anh em luôn giữ thể trạng tốt nhất cho công việc.