Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
International Sales Executive (Speaking English And French)
LOGISTICS GIA LINH
15 việc làm
1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ:
16/12/2024
Hình thức:
Toàn thời gian
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 21, ngõ 2 phố Lê Văn Hưu,Phường Ngô Thì Nhậm, Quận Hai Bà Trưng, Hà Nội.
Mô tả công việc
JOB SUMMARY
International Sales Executive is to execute sales strategies and sales activities which are approved by BOD/HOD to achieve the sales targets of international markets. He/she will be responsible for ad-hoc tasks from Direct supervisor.
JOB DESCRIPTION
• Propose action plans and implement them to achieve the sales targets (monthly/quarterly/yearly) by developing the assigned customers and find new customers
• Implement, monitor and report the implementation status of prospective contracts and signed contracts
• Create and growth customer network/ customer data
• Maintain relationships with existing customers and new potential customers
• Coordinate with relevant departments to identity customer's requirements, develop and fulfill orders, ensure deadlines required by clients, ensure on-time delivery with the right quality, etc.
• Follow after-sales service
• Support to build and develop distribution channels in the international markets
International Sales Executive is to execute sales strategies and sales activities which are approved by BOD/HOD to achieve the sales targets of international markets. He/she will be responsible for ad-hoc tasks from Direct supervisor.
JOB DESCRIPTION
• Propose action plans and implement them to achieve the sales targets (monthly/quarterly/yearly) by developing the assigned customers and find new customers
• Implement, monitor and report the implementation status of prospective contracts and signed contracts
• Create and growth customer network/ customer data
• Maintain relationships with existing customers and new potential customers
• Coordinate with relevant departments to identity customer's requirements, develop and fulfill orders, ensure deadlines required by clients, ensure on-time delivery with the right quality, etc.
• Follow after-sales service
• Support to build and develop distribution channels in the international markets
Yêu cầu công việc
- Education: Bachelor degree
- Major: Economy, Management or related fields
- Knowledge: Have knowledge in luxury products; having knowledge in lacquer product is an advantage
+ Wide corporate client portfolio
+ Microsoft office, especially in PPT and Excel
+ Luxury goods retail knowledge
- Skills:
+ Communicate fluently in French and English or a foreign language is a compulsory
+ Good leadership skills
+ Outstanding communication and explanation skills
+ Strong relationship building
+ Methodical approach combined with creativity, determination and persistence
- Competences/ Attitude:
+ Problem solving ability & Logical thinking
+ Service oriented & result oriented
+ High responsible
- Experience: 2 - 3 years in sales area
- Major: Economy, Management or related fields
- Knowledge: Have knowledge in luxury products; having knowledge in lacquer product is an advantage
+ Wide corporate client portfolio
+ Microsoft office, especially in PPT and Excel
+ Luxury goods retail knowledge
- Skills:
+ Communicate fluently in French and English or a foreign language is a compulsory
+ Good leadership skills
+ Outstanding communication and explanation skills
+ Strong relationship building
+ Methodical approach combined with creativity, determination and persistence
- Competences/ Attitude:
+ Problem solving ability & Logical thinking
+ Service oriented & result oriented
+ High responsible
- Experience: 2 - 3 years in sales area
Quyền lợi được hưởng
- Meal and telephone allowances
- Compulsory Health & Social insurance on total gross salary
- Health care program of the Company
- Team- building
- Annual Health check - up
- Salary review once a year
- Training oppotunity
- Compulsory Health & Social insurance on total gross salary
- Health care program of the Company
- Team- building
- Annual Health check - up
- Salary review once a year
- Training oppotunity
Khu vực
LOGISTICS GIA LINH
Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
LẦU 2, 177 HAI BÀ TRƯNG, PHƯỜNG VÕ THỊ SÁU, QUẬN 3
Gia Linh Logistics là một trong những công ty giao nhận và vận chuyển hàng hóa tiên phong tại Việt Nam. Sức mạnh cốt lõi của chúng tôi luôn là sự linh hoạt và khả năng mang đến các giải pháp hậu cần cả trên thị trường nội địa và khách hàng toàn thế giới.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2015
Mission
Chúng tôi đã thiết lập hợp đồng đại lý với các công ty giao nhận vận tải hàng hóa hàng đầu khác trên toàn thế giới. Gia Linh Logistics thực sự là một nhà tiên phong và đổi mới để phục vụ nhu cầu hậu cần hoàn chỉnh của bạn.
Những nghề phổ biến tại LOGISTICS GIA LINH
Bạn làm việc tại LOGISTICS GIA LINH? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
LOGISTICS GIA LINH
Click để đánh giá