Mô tả công việc
Essential Duties and Responsibilities – (Key Activities of the role)
Administrative and coordination
• Update and maintain Executive Chef’s calendar, remind him/her regarding meetings and appointments scheduled
• Answer calls according to hotel standards
• Ensure that all correspondences, faxes, messages, emails are responded in a timely manner/disseminated accordingly
• Provide secretarial support such as drafting correspondences including those of confidential nature and minutes-taking for departmental meetings
• Prepare and distribute letters, reports and memos in an efficient manner
• Manage daily Banquet Event Orders and distribute to all relevant departments
• Handle and maintain all administration relating to new and existing culinary colleagues movement in the department, including casual labour
• Report and collate the accident reports and Workplace Safety checklist according to the Health & Safety policy
• Plan and administer the department duty roster and maintain the department medical leave records for submission to Talent & Culture Department
• Ensure proper requisition and control of office & kitchen supplies; follow up on delivery of materials
• Assist culinary colleagues in expense claims and reimbursement
Other Responsibilities
• Maintain complete knowledge of all F&B services, contents & preparation methods, outlets and hotel services/features
• Be well versed in hotel fire & life safety/emergency procedures
• Attend all briefings, meetings and trainings as assigned by management
• Maintain a high standard of personal appearance and hygiene at all times
• Perform other reasonable duties assigned by the assigned by the Management
• Performs duties in a timely and efficient manner in accordance with the Hotel policies and procedure.
• Maintains professional business confidentiality.
• Sees to proper handling, usage and maintenance of office equipment and supplies; maintains cleanliness of the F&B Office.
• Types memorandums, letters, faxes, reports and other correspondence including those of confidential nature for Superior and his assistants.
• Maintains proper records all memos and letters; Organizes and files documents in a systematic manner i.e. according to departments.
• Takes and transcribes minutes of departmental meetings.
• Answers and places telephone calls for superiors; arranges appointments for superior and reminds him of it.
• Opens reads and sorts incoming mail for the department; dispatches and records outgoing mail.
• Maintains adequate stock of office supplies; controls all stationary supplies for the department
Quyền lợi được hưởng
- Accommodation for Candidate who come from another city/Chỗ ở cho ứng viên đến từ thành phố khác
- Service charge/Phí dịch vụ
- 2 days off / week/ Nghỉ 2 ngày/tuần
- Full Social Insurance/Bảo hiểm xã hội đầy đủ
- Shuttle bus from the hotel to Phan Thiet City and back/Xe đưa đón từ khách sạn đến Thành phố Phan Thiết và ngược lại
- International work environment/Môi trường làm việc quốc tế
- Duty meal/Bữa ăn theo ca
Yêu cầu công việc
- Bachelor’s Degree or Diploma in English Language University, Food & Beverage, or related field.
- 2 years related experience, including supervisory experience, or an equivalent combination of education and experience.
- Well versed with personal computer and operates various computer software programs in order to increase office efficiency.
- Good writing and speaking English skills.
Yêu cầu hồ sơ
- Potrait Photo/ Ảnh thẻ
- Residence documentary/ Xác nhận cư trú
- Notaried ID Card/ Căn cước công dân
- Health check/ Giấy khám sức khỏe
- Criminal Record/Lý lịch tư pháp
24h Vietnam Visa (24H VISA) là công ty hàng đầu trong lĩnh vực cung cấp dịch vụ tư vấn thị thực chuyên nghiệp cho người Việt Nam và người nước ngoài. Được thành lập từ năm 2012, công ty chúng tôi đã phục vụ hàng triệu khách hàng trong các lĩnh vực khác nhau như: tư vấn thủ tục nhập cảnh, xuất cảnh cho khách trong nước và người nước ngoài, gia hạn hoặc tư vấn cấp mới thị thực, cung cấp các dịch vụ du lịch như đặt vé máy bay, đặt khách sạn, tư vấn các tour trọn gói, dịch thuật tài liệu.
24h Visa hiện đang có 3 chi nhánh: Hà Nội, Đà Nẵng và TP. HCM cùng với 14 văn phòng đại diện trên khắp Việt Nam tại Hải Phòng, Nghệ An, Huế, Hội An, Nha Trang, Đà Lạt, Gia Lai, Bình Thuận, Buôn Mê Thuột, Đồng Nai, Tây Ninh, An Giang, Cần Thơ, Cà Mau với đội ngũ gồm hơn 120 nhân viên chuyên nghiệp và nhiệt tình. Làm việc với chúng tôi – Không gì là không thể! Chúng tôi luôn khuyến khích nhân viên thể hiện năng lực, tiếng nói của mình và trao lại cho họ những kho tàng tiềm năng không giới hạn.
Nhà cung cấp dịch vụ tư vấn Visa Hàn Quốc tốt nhất năm 2016 Công ty phát triển dịch vụ chăm sóc khách hàng nhanh nhất năm 2013, 2014, 2015. Công ty cung cấp các dịch vụ xuất nhập cảnh lớn nhất TP. HCM, có 3 chi nhánh và 9 văn phòng đại diện trên khắp Việt Nam. Cung cấp Visa và các dịch vụ tư vấn xuất nhập cảnh cho 252 địa điểm và quốc gia. Có lịch sử làm việc tốt với hơn 52 Đại Sứ Quán và Lãnh Sự Quán ở Hà Nội và TP. HCM.