Mô tả công việc
Monitor the optimal implementation of the attributes, standards and manuals that apply in their department, as well as ensure compliance in other areas.
Ensure the customer experience, personalizing their stay, anticipating their needs and exceeding their expectations.
Supervise the correct use of the different customer experience management tools, as well as the Voice of the Customer results, ensuring compliance with the objectives set and supporting the supervision of improvement plans if necessary.
Monitor the correct implementation of the digital experience of customers during their stay, according to the global strategy.
Manage customer incidents, following the established protocols.
Coordinate and supervise the optimal compliance of Hotel Sensory Architecture, in terms of lighting, decoration, aroma and background music, ensuring compliance in the different areas.
Place material orders, following the marked product guidelines, for the best optimisation of economic resources, ensuring optimal control of their department’s inventories.
Supervise the proper implementation of the Experience and/or Event Programme as applicable.
Monitor compliance with the Entertainment programme as applicable.
Supervise the Guest Service Line team (if applicable), ensuring they efficiently meet the standards and services established for the department to achieve ultimate customer satisfaction.
Supervise the Guest Services / Concierge / Butler / Destination Concierge team (if applicable), ensuring that the standards and services established for the department are efficiently met to achieve ultimate customer satisfaction.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary and benefits package.
- Insurance: In addition to health insurance, social insurance, and unemployment insurance according to the Labor Law, employees are entitled to participate in the health insurance package under the Group regime.
- 13th month salary, and holidays.
Yêu cầu công việc
- Good English
- 1 years in a similar position in the hospitality industry or at least 1 year of experience in the Guest Experience department and QCI(Quality & Continuous Improvement)
Yêu cầu hồ sơ
Chúng tôi là một trong những đơn vị nhiều năm kinh nghiệm và uy tín hoạt động trong lĩnh vực thiết kế thi công hoàn thiện nội ngoại thất và xây dựng dân dụng. Với mong muốn tìm kiếm, mở rộng thị trường với phương châm “Hợp tác cùng phát triển” Chúng tôi luôn mong mỏi được là đối tác đáng tin cậy cho Quý vị.
Với nhiều năm kinh nghiệm, đội ngũ nhân viên trẻ, năng động và chuyên nghiệp, luôn nỗ lực sáng tạo cùng với quy trình sản xuất hiện đại luôn sẵn sàng đáp ứng nhanh chóng mọi yêu cầu đơn hàng của quý khách với giá cả hợp lý và chất lượng.
CÁC SẢN PHẨM DỊCH VỤ CHÍNH CỦA CHÚNG TÔI NHƯ SAU:
+ Thiết kế - Thi công - Hoàn thiện nội thất trọn gói các công trình: căn hộ , chung cư, nhà phố, biệt thự, văn phòng , showroom , nhà hàng...
+ Thiết kế và thi công Ngoại thất, sân vườn các công trình biệt thự, nhà phố.
+ Thi công, sữa chữa, bảo hành các công trình dân dụng và công nghiệp
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Thể thao