Tips: Provide a summary of the role, what success in the position looks like, and how this role fits into the organization overall.
Responsibilities
1. Provide support to the Director in delivering the company’s overall strategic objectives.
2. Provide administrative services including diary management, booking meetings, planning events, organizing travel and preparing travel itineraries, correspondence and prioritizing emails for the Director.
3. Event coordination/management, formal correspondence, relationship development and management.
4. Liaise with Staff for necessary follow up on queries/deadlines/requests and special functions instigated by the Director.
5. Provide administrative support in the delivery of assignments and initiatives on behalf of the Director as and when required.
6. Ensure all correspondence and relevant materials are produced in a timely and accurate manner.
7. Coordinate reports and documentation for meetings including: internal as well as meetings with outside partners.
8. Coordinate, attend, and take minutes for the meetings when required.
9. To conduct research/ analysis as directed by the Director
10. To produce reports for the Director as and when required.
11. Follow up on action points from meetings on behalf of the Director
12. Provide administrative support to the BOM in the follow-up and completion of
departmental work plans.
13. Other tasks assigned by the Director.
Qualifications
- Fluent English (listening, speaking, reading, writing).
- Bachelor degree majoring in Business Administration, Marketing, Finance or related fields
- Knowledge and experience in Project management/Finance is a plus
- At least 2 year experience in similar position.
- Self-starter, mature and high sensitive, well-organized, extremely detail-oriented, and assertive team player willing to take ownership of responsibilities, and possess a high level of positive energy and drive.
- Able to manage multiple priorities and set appropriate trace systems to track projects and work.
- Excellent time management, organizational, coordination, and communication skills (verbal and written).
- Excellent computer skills.
- Salary rank from 10,000,000 - 13,000,000 VND
Công ty TNHH DVTM & XNK Việt Anh được thành lập năm 2004, hoạt động chính trong lĩnh vực sản xuất, kinh doanh, xuất nhập khẩu thiết bị chiếu sáng và thiết bị điện. Nhà máy sản xuất của công ty Việt Anh có quy mô rộng trên 30.000 mét vuông cùng hệ thống dây chuyền khép kín, công nghệ hiện đại, sản lượng trung bình mỗi ngày đạt hơn một triệu sản phẩm.
Công ty Việt Anh cung cấp đa dạng các sản phẩm đèn chiếu sáng như đèn led bulb, trụ nhôm, trụ nhựa, âm trần, ốp trần, led tuýp, pha led, led đĩa, led tích điện, đèn cảm ứng, đèn đội đầu…và các thiết bị điện như ấm siêu tốc, aptomat, ổ cắm điện, vợt muỗi…Tất cả các sản phẩm đều được sản xuất với linh kiện cao cấp, đạt tiêu chuẩn quốc tế, đèn led có hiệu suất phát quang cao, tuổi thọ bóng từ 30.000 – 50.000 giờ chiếu sáng, tiết kiệm 85% điện năng.Vật liệu sản xuất có độ bền cao, khả năng tái chế 100%, an toàn cho người sử dụng, thân thiện với môi trường.