Mô tả công việc
-
In charge of the expenses aligns with invoices and related documents received, according to the internal procedures and policies;
-
Be responsible for banking transactions and bank reconciliation;
-
Work with the Campaign team to finalize the project with revenue recognition.
-
Follow up on AR and cash collection with clients.
-
Record accounting transactions in the accounting software (expenses, capital expenditure, depreciation, amortization, debts, and other operations);
-
Do the accounting tasks as well as the periodic physical check for the inventory of fixed assets, tools, equipment, and consumables;
-
Filling the documents in hard copies and online data storage;
-
Participate in the preparation of reports, and data for the periodical audit of the company;
-
Tax declaration under instruction (VAT, PIT).
-
Other tasks as required by the Chief Accountant;
Yêu cầu công việc
-
At least 2 years experience as an Accountant
-
Excellent knowledge of accounting regulations and procedures, including the Generally Accepted Accounting Principles (GAAP)
-
Hands-on experience with accounting software like Xero and Misa (Prefer)
-
MS Excel skills, Google sheet (prefer)
-
Experience with general ledger functions
-
BSc in Accounting, Finance, or a relevant degree
-
Intermediate English communication skills
Quyền lợi được hưởng
-
Competitive Salary Package.
-
13th-month salary bonus.
-
Full social insurance contributions.
-
Multinational work environment.
-
Hybrid work arrangements.
-
Annual performance appraisal for salary reviews
-
Annual leave 12 days per year and holiday leave, birthday leave.
Công ty chúng tôi là đơn vị nhập khẩu và phân phối độc quyền ngành hàng tiêu dùng (FMCG) từ các nước : Đài Loan, Thái Lan, Malaysia, Indonesia, China....
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH, các chế độ phúc lợi khác.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm,
- year end party,
- team building…
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2019
Mission
Đối với khách hàng và đối tác: cung cấp sản phẩm dịch vụ với tiêu chuẩn cao nhất. Lấy sự hài lòng của khách hàng và đối tác là kim chỉ nam cho dịch vụ.