Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
- Work Location: District 01, HCMC
<Job Responsibilities>
- Issue output invoices
- Record purchase/service invoices (input & output)
- Record customer payments
- Record internal revenues and expenditures, allocate tools, equipment, depreciation of fixed assets
- Pay purchase debts according to the payment process
- Summarize data and export data to make internal monthly reports
- Work with internal auditors, independent auditors, external firms & Tax authorities
- Check sales debts, purchase debts, bank documents
- Store the bank documents/ documents & purchase/ sale contracts, documents related to Tax reports
- Report on overdue debts
- Do monthly financial reports, Tax reports: VAT, CIT, PIT; Statistical, FDI reports
Yêu Cầu Công Việc
<Necessary Skill / Experience>
・Graduated from university majoring in Finance - Accounting
・Language: English - Intermediate Level OR Japanese - Intermediate Level
・Experience: 03 ~ 05 years as an Accountant in foreign companies.
・Ensure professional knowledge such as accounting principles, accounting procedures, and financial reporting
・Understand clearly tax and accounting regulations
・Proficient in using Accounting software.
NOTICE:
Only shortlisted candidates will be approached by RGF's consultant. Your resumes will be recorded in our system, and you will receive our Job Introduction Auto-email with suitable jobs in the coming time. Please check your email regularly to get our vacant job. Thanks so much!
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 26 - 40
- Lương: 20 Tr - 25 Tr VND
Công ty chúng tôi là đơn vị nhập khẩu và phân phối độc quyền ngành hàng tiêu dùng (FMCG) từ các nước : Đài Loan, Thái Lan, Malaysia, Indonesia, China....
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH, các chế độ phúc lợi khác.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm,
- year end party,
- team building…
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2019
Mission
Đối với khách hàng và đối tác: cung cấp sản phẩm dịch vụ với tiêu chuẩn cao nhất. Lấy sự hài lòng của khách hàng và đối tác là kim chỉ nam cho dịch vụ.