To perform daily alteration tasks, ad-hoc tasks and projects in conformity with approved operating manuals as customer excellence services.
(Thực hiện giao dịch thuộc bộ phận Quản lý hợp đồng, các nhiệm vụ phát sinh và các dự án liên quan, bảo đảm tuân thủ quy trình nội bộ theo định hướng dịch vụ khách hàng hoàn hảo)
Job Responsibilities
- Handle customer service requests relating to Life Insurance policies, check and process policy alterations requests efficiently as Operating Manual and met pre-set target.
- Cooperate with other sections (CS, NBUW, Claims, Distribution Compliance, Complaint Handling, Actuary, …) to solve daily issues related to customer requests with customer centricity manners. Provide guidance of assigned functionals to frontline staff if necessary.
- Coordinate with IT to handle issues concerning system transactions. Conduct QC as required
- Provide requirements for enhancing and developing LAS/web service/products Day2 related to Policy Alteration and UAT
- Do relevant ad-hoc tasks, join company’s projects or department’s project as assigned
- Provide backup assistance. Do other tasks as assigned.
Job Requirements
- Mandatory: University graduate
- Advantage: University graduate in Finance, Insurance or Banking
- Mandatory: At least 4 years of working experience. Having skills of PC basic, English basic, document writing, time management and competence in problem solving
- Advantage: Experience in the life insurance industry.
Prudential is an equal opportunity employer. We provide equality of opportunity of benefits for all who apply and who perform work for our organisation irrespective of sex, race, age, ethnic origin, educational, social and cultural background, marital status, pregnancy and maternity, religion or belief, disability or part-time / fixed-term work, or any other status protected by applicable law. We encourage the same standards from our recruitment and third-party suppliers taking into account the context of grade, job and location. We also allow for reasonable adjustments to support people with individual physical or mental health requirements.
Công ty TNHH Du lịch F5 Việt Nam là một Công ty trách nhiệm hữu hạn được thành lập vào ngày 02 tháng 4 năm 2013 tiền thân là Chi nhánh công ty TNHH Du lịch Thương mại Hoàng trà tại Hà Nội là một Công ty trách nhiệm hữu hạn được thành lập vào ngày 14 tháng 3 năm 2002, có trụ sở chính tại Đà Nẵng và hai chi nhánh tại Hà Nội và Tp. Hồ Chí Minh. Hoàng Trà chuyên về kinh doanh lữ hành nội địa và quốc tế, đại lý bán vé máy bay, làm visa, hộ chiếu, đặt phòng khách sạn, du lịch vận tải hành khách… Hoàng Trà cũng là chủ đầu tư của khách sạn 5 sao Life Resort Đà Nẵng và khách sạn 3 sao Magnolia Đà Nẵng. Du lịch F5 chuyên về kinh doanh lữ hành nội địa và quốc tế, đại lý bán vé máy bay, làm visa, hộ chiếu, đặt phòng khách sạn, du lịch vận tải hành khách…