As a Secretary/Team Assistant, this role will support various aspects of business operations as the business grows and scales.
Responsibilities:
1. HR-Internal hiring (tech & non-tech recruitment): (70%)
· Provide basic HR support for the team
· Support to source potential candidates for internal hiring
· Arrange and confirm appointments or interview.
2. Office Operations/Admin: (20%)
· Manage and support the day-to-day administration and operation of the office
· Screens and responds to incoming calls and emails
· Collate information, prepare and manage correspondence, reports and documents
· Minutes taking of meetings
· Organize and coordinate meetings, conferences, and travel arrangements
· Support in developing & implementing internal regulations and policies
· Support in organizing internal events such as employee birthdays, Women’s Day, etc.
· Support office facilities management/maintenance
· Any other ad-hoc tasks assigned from time to time.
3. Sales Admin: (10%)
· Support Sales team in drafting contracts/quotations
· Support clients’ information filing, updating records
· Support Customer Service/Success, Customer Relations
· Support the go-to-market activities to ensure successful launch and continuity growth
· Build relationships with external parties to expand brand awareness and raise business opportunities.
Requirements:
· Good English communication (both oral and written)
· Fast learner, resourceful, organized and autonomous
· Ability to work independently with minimal supervision and manage competing deadlines from multiple stakeholders
· Meticulous and pays attention to details
· Strong in organization skills, communication skills and ability to multitask
· Presentable appearance
Benefit packages:
- 12 days of annual leave, 1 birthday leave and 1 work anniversary leave
- Full SHUI payment
- Transparent working environment, tea break and happy hour
- Provided laptop and free parking
- Annual performance appraisal
If this job opportunity sounds like something you would enjoy doing, I would love to see your CV.
Inbox me via [email protected] or ping me here on LinkedIn for faster responses.
Thank you all!!
Được thành lập vào năm 2015 trên sự hợp tác chặt chẽ giữa các đối tác Việt Nam và các chuyên gia trong lĩnh vực tàu viễn dương và du thuyền, Công ty TNHH Du thuyền Việt (VIETYACHT) độc quyền phân phối hơn 120 mẫu du thuyền từ các 07 thương hiệu hàng đầu thế giới
Cùng với hệ sinh thái đa dạng các dòng du thuyền từ phổ thông, tầm trung tới hạng sang, siêu sang và đội ngũ các chuyên gia, kỹ sư, nhân viên có kinh nghiệm nhiều năm trong lĩnh vực chuyên ngành, VIETYACHT hiện đang là đơn vị tiên phong trong lĩnh vực phân phối du thuyền chính hãng.
Sau 6 năm phát triển, Vietyacht đã thành công đưa hơn 40 mẫu du thuyền đầy đủ các phân khúc tới thị trường Việt Nam – giữ vững ngôi vị là nhà phân phối hàng đầu của thị trường Việt