Mô tả công việc
1. Support for implementing the VTS Go-to market strategy
2. VTS product management (inventory management, installation base, etc.)
3. Develop and maintain service agreements, POs, ROI calculation on VTS products
4. Develop marketing materials for VTS products
5. Develop training modules and programs for eye care practitioners on VTS
6. Assist in installation and troubleshooting support for VTS equipment.
7. Conduct demo and training sessions on VTS machines to eye care practitioners.
8. Gathering of market and competitive market intelligence
9. Develop competitive analysis for different VTS products to overcome objections / barriers.
10. Develop and conduct internal training to commercial and non-commercial staff
11. Advise customers on VTS enquiries or troubleshooting support.
12. Occasional travel to support for training and other related activities
13. Any other duties and responsibilities as assigned by the management
Yêu cầu công việc
1. Education / Professional Certification
Minimum Diploma in Optometry / Information Technology/ Automation Engineering or Bachelor in Optometry / Information Technology / Engineering. Preferably from the medical/optical industry
2. Experience
At least 2 – 3 years of medical/optical equipment or related work experience
3. Knowledge / Skills / Other characteristics
- Good communication and interpersonal skills
- Strong problem-solving skills
- Able to tactfully handle stressful and difficult situation
- Detailed orientated and work with high level of accuracy
- Technically sound with knowledge in computer networking skills
- Knowledge of Microsoft Office applications
- Good commercial sense and business acumen
4. Working conditions & Other Attributes.
Good health, active, energetic and eager to learn new things
Quyền lợi được hưởng
• Having chances to get attractive company bonus every month/year
• Company trip once a year + Joining party
• Salary and position is reviewed 1 time a year
• Bonus by individual ability and company’s performance.
• Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits
• Dynamic and sociable working environment.
Được thành lập từ tháng 07/2015. Với bề dày kinh nghiệm thị trường cộng thêm quyết tâm của đội ngũ nhân viên công ty, đến nay cty AT&C đã phân phối đa dạng sản phẩm đến các bệnh viện thông qua hình thức đấu thầu thuốc, các hệ thống phòng khám, phòng mạch, nhà thuốc và các đại lý, cty dược trên toàn quốc… trên tinh thần đồng hành, gắn kết và cùng phát triển. Doanh số và lợi nhuận công ty tăng trưởng mạnh trong suốt 5 năm năm hoạt động, đảm bảo sự phát triển của cty và tạo thu nhập ổn định cho đội ngũ cán bộ công nhân viên.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm cao cấp
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2015
Mission
Cung ứng các sản phẩm uy tín đạt chuẩn (GMP, GSP, GDP,...) giá thành hợp lý góp phần chăm sóc sức khỏe cộng đồng.