1. Planning
- Plan and work with CM/GCM for weekly, monthly, quarterly and yearly activities to drive sales and re-sales;
- Plan for monthly, quarterly, yearly to train/coach staff in department;
2. New sales management
- Weekly and monthly sales and re-sales planning;
- Monitor sales and re-sales performance daily;
- Monitor conversion rate (visitors - placement tests- sales) daily;
- Follow up bookings daily;
- Review sales and re-sales performance weekly and set plan for upcoming week(s);
- Co-operate with other training centres to maximize sales and re-sales for the company;
- Monitor telesales activities at centre;
3. Customer satisfaction
+ Customer service
- Monitor sales and care team in their customer care tasks to make sure the services are professional;
- Handle customers' feedbacks/complaints;
- Verify customers requests relating to saving fee, class transfer, refund, etc;
- Verify special offer or discounts;
- Propose events, activities for centre when necessary;
- Support in events organized/planned by the company;
+ Coaching and training
- Conduct Workshop/Training for sales and care team;
- Sales and Care Development;
4. Centre Operation
- Observe/monitor to make sure EP's performance is accurate and professional;
- Monitor to make sure EP follow policies, procedures, instructions, internal regulations and standards;
- Check ERP to make sure every process is applied correctly;
- Arrange staff working schedule;
5. School contract
- Visit school to build relationship;
- Monitor school contract to make sure deliver good service to the students;
- Follow up payment at school;
6. Marketing
+ Local MRK
- Prepare and organize all local marketing event at centre;
+ ELT activities
- Support all ELT activities at centre;
7. Reporting
- Complete reports: weekly, monthly or as required;
- Verify weekly monthly new sales and re-sales report;
- Verify Non-standard Working Hours Report;
- Check Unearned Revenue Reports and take immediate action for any "Outstanding Payment" cases;
- Corporate report;
- Verify weekly and monthly ILA account report;
8. CM/GCM Delegation
- Support CM/GCM in centre performance financial KPIs: new sales, revenue;
- Support in cost control: utilities, paper, stationery, resources;
- Work with HO departments and training centres, when necessary;
- Work with local authorities, landlord, schools, clients, when necessary;
9. Account management
- Assign account to EP;
- Monitor all account at the centre to ensure good service;
- Manage account lost of each EP;
- Transfer account on time if any issue happened.Yêu Cầu Công Việc
1. Qualifications
- University degree, major in English;
- Experience in working in administration and customer services. Sales experience is preferable;
- Experience in supervision position;
2. Skills
- Good leadership and management skills;
- Good analysis & problem solving skill;
- Be able to well manage and organise the job;
- Be careful and details;
- Training, delegation & coaching skill;
- Basic knowledge in finance;
3. Language
- Good communication skills both in English and Vietnamese;
4. Computer
- Good MS Office skills (Word, Excel, Access...);
5. Other requirements
- Be able to work on shift;
- Be able to travel to another centre as request.Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Nghỉ phép năm
Công ty TNHH Dược Phẩm Bình Đông - BidoPhar được thành lập với sự kế thừa tinh hoa của nền Y học cổ truyền Việt Nam; Tiền thân là Cơ sở sản xuất thuốc Y học dân tộc Bình Đông.
Từ năm 1950 đến nay, Bình Đông không ngừng nghiên cứu việc kết hợp các công thức cổ truyền với công nghệ hiện đại trong quy trình sản xuất; để cho ra đời những sản phẩm gần gũi với người hiện đại mà vẫn gìn giữ bản sắc Y học dân tộc Việt Nam.
Tồn tại gần một Thế kỷ với sứ mệnh mang những bài thuốc là thành phần thảo dược thiên nhiên chăm sóc sức khoẻ con người, chúng tôi đã và đang cải tiến mỗi ngày để phù hợp với cơ địa của người tiêu dùng; Nhưng phải làm sao khi cuộc sống ngày càng hối hả, mọi quá trình cần được nhanh hơn và đây cũng là nỗi lòng của Đông Dược Bình Đông. Điều mà chúng tôi muốn nói đến là "Thời gian" thứ cần nhất trong việc điều trị bằng Đông y, thảo dược cần thời gian thẩm thấu để điều trị và tạo sức đề kháng cho cơ thể của con người.