Việc làm DƯỢC PHẨM BÌNH ĐÔNG

Cập nhật 31/07/2024 12:46
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH DƯỢC PHẨM BÌNH ĐÔNG
Training & Development Supervisor
DƯỢC PHẨM BÌNH ĐÔNG
16 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 14/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 15/09/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
Mô tả Công việc
Job objective:
- Enhance the capacity of existing workforce
- Retain and develop talents
- Build a culture of engagement
Scope of work:
- Ensure JD/ FTE of each position matching the requirement of job/ tasks.
- Evaluate employee capabilities to offer appropriate career paths
- Training skills for selected levels, evaluating training results after training
- Evaluate the result of survey, such as job satisfaction, working environment, mental health and happiness of employees
- Propose improvements to enhance the connection between employees and the company
- Analyze report as required
Job relationship:
Training & Development Supervisor must have good relationship with individual, department, partner to do the roles and responsible as below:
Relating Departments: Sales, Logistic, Marketing, Accounting.
Job responsibilities:
Understand the competency requirements of all employees according to JD/ FTE
Analyze the competency requirements of the entire position
Work with HOD/ Mgr to analyze employee competencies, compare with competency requirements.
Make a talent list of employees with good Performance/KPI
Coordinate with HOD/ Line Manager to evaluate attitudes
Follow the talent list to build a suitable training and development roadmap
Identify training needs (through capacity analysis, employee survey, BOD requirements,...)
Training needs analysis (TNA)
Design training content:
Organize implementation:
Evaluation after training:
Report after training:
Follow the list of new comer to conduct Orientation
Plan & budget to organize bonding programs:
+ Survey on the level of satisfaction of employees with their jobs and working environment
+ Survey on employee stress levels
+ Propose workshops to raise awareness about mental health, improve work-life balance
* Benefit package:
- Net Salary: Your take-home pay after deductions.
- 13th Month Salary & KPI Bonus
- 12 days of annual leave
- Healthcare: Extra health coverage beyond the basic.
- Opportunities for professional development.
- Supportive and employee-centric work environment.
- Engagement Activities: Activities to enhance employee engagement and team spirit.
Understand the competency requirements of all employees according to JD/ FTE
Analyze the competency requirements of the entire position
Work with HOD/ Mgr to analyze employee competencies, compare with competency requirements.
Make a talent list of employees with good Performance/KPI
Coordinate with HOD/ Line Manager to evaluate attitudes
Follow the talent list to build a suitable training and development roadmap
Identify training needs (through capacity analysis, employee survey, BOD requirements,...)
Training needs analysis (TNA)
Design training content:
Organize implementation:
Evaluation after training:
Report after training:
Follow the list of new comer to conduct Orientation
Plan & budget to organize bonding programs:Yêu Cầu Công Việc
- At least 5 years experience, at least 3 years of the same role
- Graduated University major: Human Resource, Secretary, Finance, Accounting or the other relevanr major.
- Have experience for working in FMCG or related
- Proficient with Microsoft Office Suite or related software
- Communication: speaking and writing fluently in Vietnamese and English. Ability to communicate smoothly messages to listener
- Excellent verbal and written communication skills, presentation skills
- Proactive, open-minded, and adaptable in fast-paced and dynamic working environment
- Familiar with traditional and modern training methods, tools and techniques
- Good Presentation Skills
- Strong interpersonal and organizational skills
- Strong project management and process development skills
- Ability to analyze data
- Problem solving mindset
- Critical thinking
- Strong sense of issue detect
- Honesty, interity
- Can-do spiritChế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo
CÔNG TY TNHH DƯỢC PHẨM BÌNH ĐÔNG
DƯỢC PHẨM BÌNH ĐÔNG Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
11 Nguyễn Sĩ Cố, phường 15, Quận 8

Công ty TNHH Dược Phẩm Bình Đông - BidoPhar được thành lập với sự kế thừa tinh hoa của nền Y học cổ truyền Việt Nam; Tiền thân là Cơ sở sản xuất thuốc Y học dân tộc Bình Đông.

Từ năm 1950 đến nay, Bình Đông không ngừng nghiên cứu việc kết hợp các công thức cổ truyền với công nghệ hiện đại trong quy trình sản xuất; để cho ra đời những sản phẩm gần gũi với người hiện đại mà vẫn gìn giữ bản sắc Y học dân tộc Việt Nam.

Tồn tại gần một Thế kỷ với sứ mệnh mang những bài thuốc là thành phần thảo dược thiên nhiên chăm sóc sức khoẻ con người, chúng tôi đã và đang cải tiến mỗi ngày để phù hợp với cơ địa của người tiêu dùng; Nhưng phải làm sao khi cuộc sống ngày càng hối hả, mọi quá trình cần được nhanh hơn và đây cũng là nỗi lòng của Đông Dược Bình Đông. Điều mà chúng tôi muốn nói đến là "Thời gian" thứ cần nhất trong việc điều trị bằng Đông y, thảo dược cần thời gian thẩm thấu để điều trị và tạo sức đề kháng cho cơ thể của con người.

Những nghề phổ biến tại DƯỢC PHẨM BÌNH ĐÔNG

Bạn làm việc tại DƯỢC PHẨM BÌNH ĐÔNG? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo DƯỢC PHẨM BÌNH ĐÔNG

DƯỢC PHẨM BÌNH ĐÔNG

Click để đánh giá