Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
- Establish tax management and standardize procedures to ensure proper dissemination of information and tax compliance among all companies (Wanek and affiliated companies)
- Work with external parties - government and consultants to get the correct tax information and set out guidelines for tax compliance
- Provide tax planning and reviewing various tax returns, ensure correctness and timely submission.
- Study & analyze each subsidiaries' taxable transactions to provide excellent planning, consulting and expertise
- Check and diagnoses tax compliance of all subsidiaries periodically to prevent from significant tax issue risk
- Support to resolve issues faced by Departments in order to comply with Tax regulations.
- Update new significant changes in tax regulations to Board of Management and Departments.
- Act as conduit with Customs department and support for any related tax issues
- Prepare transfer pricing report, co-ordinate with internal and external parties for the report and be at the forefront of cross-border best practice and compliance
Yêu Cầu Công Việc
Technical requirement
- University graduate in Accounting/ Finance, Economic and other relevant disciplines with more than 4 years of tax or audit experience
- Good logical thinking, ability to work big numerical data, and be able to analyze/understand the underlying issues;
- Demonstrate the ability to present idea effectively in both verbal and writing;
- Work well upstream and downstream, able to network positively
- Good command in English, writing and reading is the must;
- Big 4 or tax consulting background is generally preferred
Skills and Abilities
- Honesty, integrity, reliable and dependable, hard working, perseverance, detailed and thorough
- Numerate, analytical, logical and follow-through skills
- Ability to communicate with all organizational levels
- Strong people skills, able to enforce policies and procedures but manage conflicts & confrontation
- Skilled in prioritizing multiple directives within changing work demands, multi-tasking
- Skilled in problem solving
- Skilled in Excel and common office software applications
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 45
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Dược Phẩm Tín Phúc được thành lập vào năm 2017 và đã chọn triết lý kinh doanh “Lấy TÍN dựng thành PHÚC” làm giá trị cốt lõi; lập ra chiến lược kinh doanh dài hạn và định hướng phát triển đến năm 2030 đó là tập trung vào nghiên cứu và phát triển sản phẩm với mong muốn đem đến những sản phẩm chăm sóc sức khỏe tốt nhất cho mọi gia đình Việt.
Chúng tôi hiểu được rằng, để có được thành công thì ngoài những nguồn lực của nội tại, sự nỗ lực không ngừng của tập thể nhân viên Tín Phúc, chúng tôi còn rất cần đến sự đồng hành, ủng hộ của Quý khách hàng và đối tác. Để tiếp tục phát triển bền vững, Tín Phúc Pharma cam kết sẽ luôn đặt lợi ích của khách hàng và đối tác lên hàng đầu, luôn trung thực, tận tâm và chuyên nghiệp trong chính các sản phẩm của mình.