Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Key Accountabilities
Quality Assurance for Counter Services (80%)
- Develop and implement the First Line of Defense (FLOD) procedures for the CS counter team.
- Ensure that CS counter services are operated and delivered in compliance with approved procedures and guidelines.
- Detect and inspect issues related to CS operations early on, propose suitable action plans to correct and address issues, implement service recovery, and prevent future recurrence.
- Conduct initial and refresher training for CS counter staff.
- Create standard operating procedures for the CS counter team and ensure compliance in their daily work.
- Collaborate with relevant departments to enhance customer care services.
- Participate in on-site visits with customers when handling complaints, customer care, and investigation cases.
Support for CS Counter Force & Customer Visits (10%)
- Act as a backup resource for the CS counter team as needed.
Other Responsibilities (10%)
- Work closely with the sales force.
- Contribute to maintaining a professional office environment by ensuring adherence to company policies (labor regulations, office rules, dress code, etc.).
- Recommend workflow adjustments to improve service quality, reduce paperwork, and decrease turnaround time.
- Perform other tasks as assigned from time to time.
Benefit
- Competitive salary (100% salary during probation).
- Bonus: 13th-month salary and the performance-based bonus of up to 30% of the total annual package.
- Full social insurance, personal accidental & health care insurance, group life insurance (death and dismemberment).
- Provide an advanced Health Medical pre-check-up from the 1st week of your probation.
- Gifts for new comers and on special occasions
- Modern facilities in the spacious office
- 15 Annual leaves
Yêu Cầu Công Việc
- Graduated University/ College
- At least 2 years of experience in customer service processes related to customer service counters, with a mandatory background in the life insurance industry. Experience in QA or Investigation is a plus.
- Strong customer service experience, especially in frontline roles or customer service counters, with a mandatory background in the life insurance industry.
- Ability to think logically, analyze situations, and identify errors or discrepancies.
- Willingness to travel for business when required.
- Demonstrate attention to detail, accuracy, and organizational skills.
- Effective communication skills: both written and verbal, with strong listening abilities.
- Ability and willingness to learn and adapt to the company‘s work environment.
- Ability to contribute to a productive and positive work environment: team-oriented, customer-focused, and proactive.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 25 - 40
- Lương: 900 - 1,200 USD
FABTEK sản xuất kinh doanh tại Việt Nam từ năm 2003. FABTEK sản xuất các sản phẩm chất lượng từ thép, thép không gỉ và nhôm với nhiều chủng loại của các ngành công nghiệp trên toàn thế giới. Chúng tôi sản xuất các sản phẩm trong y học, xây dựng, nông nghiệp, ô tô, khai thác mỏ, thực phẩm và đồ uống, cùng với nhiều ngành công nghiệp khác.
FABTEK cung cấp cho khách hàng dịch vụ cao cấp từ khâu phát triển sản phẩm đến nhãn hiệu và bao bì dành riêng cho khách hàng.
Hệ thống Lập kế hoạch Nguồn lực Sản xuất (MRP) đang được áp dụng để đảm bảo một quy trình sản xuất được tổ chức hợp lý.
Do FABTEKs tại một khu vực có chi phí lao động tương đối thấp, FABTEK có thể cung cấp cho khách hàng những sản phẩm chất lượng với mức giá cạnh tranh.
FABTEK mang đến cho khách hàng sự linh hoạt trong việc đặt hàng với khối lượng đặt hàng từ nhỏ đến lớn tùy theo yêu cầu của mình.
FABTEK tự hào trong việc thực hành đạo đức kinh doanh tốt, mang đến cho khách hàng sự tự tin để phát triển thương hiệu sản phẩm trên thị trường của chính họ