GEMCOMMERCE ★ 4.1

Hà Nội
200 - 500 nhân viên
Thương mại điện tử
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại GEMCOMMERCE

Dịch vụ khách hàng
Công nghệ thông tin
Giáo dục
Marketing/ Truyền thông

Việc làm GEMCOMMERCE

Cập nhật 05/08/2025 08:30
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH GEMCOMMERCE
Remote Customer Success Specialist
GEMCOMMERCE 4.1★
11 đánh giá 40 việc làm 1 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: 350 - 450 USD
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 05/03/2024
Hạn nộp hồ sơ: 04/04/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Vietnam Headquarter: 5th floor, Artemis Tower, No. 3 Le Trong Tan, Khuong Mai, Thanh Xuan, Hanoi

Các Phúc Lợi Dành Cho Bạn

Attractive salary - Performance review: 2 times per year
Health insurance for team members - Annual Health Checkup at the top clinic in Vietnam
Monthly Reward Program; Yearly performance bonus

Mô Tả Công Việc

Why we’re looking for you
We are looking for an experienced Customer Success Specialist in this high growth rate stage, who can work directly with our customers all over the world.

After purchasing/sale for the product is the most important phase of the customer lifecycle to ensure customers have the best experience in this product and service, and no negative reviews left.

You’re a great match if you

* Effectively prioritize, multitask, and engage with customers.
* Possess empathy, diplomacy, and poise under pressure when working through customer concerns.
* Put the team above yourself - elevating the group's performance through proactive collaboration and knowledge-sharing.


You’ll do
- Communicate with customers via live chat platform to help them get familiar with the product or provide them the appropriate document included in conversations.
- Listen to customers and work with technical staff to figure out what their issues exactly are and solve them as soon as possible.
- Educate and empower our customers to become better users of the product.
- Thrive on providing support through many different channels of communication – including: email, chat, ticket and social media such as Facebook Group.
- Collaborate with technical staff to learn the product and support the customers to use it effectively.
- Proactively provide feedback to internal teams that help to improve our products and create a better customer experience
- Maintain excellent knowledge of our products and services in order to understand the customer’s needs.
- Other duties as assigned by manager

Yêu Cầu Công Việc

- English: Advanced level (Effective written communication skills);
- Good Knowledge about e-commerce is a big plus
- Minimum 1+ years’ experience in Customer Support (experience in technology/ e-commerce is an advantage).
- Must be a good team player, capable of working independently as well.
- Patience, attentiveness and goal-oriented focus.
- Being empathy — the ability to understand and share the feelings of another — is more of a character trait than a skill.
- Excellent interpersonal skills and ability to develop relationships with all personality types.
- You’re curious and have a natural ability to “zoom-out” of a problem, in order to ask the right questions.
- Ability to evaluate, troubleshoot, and follow-up on customer issues as well as replicate and document for further escalation.
- Ability to work well under pressure and meet tight deadlines.
- Ability to own the customer experience and deliver more than their expectations, treat them well as a guest in your own home
- Working time:
* Afternoon Shift: 01:00 PM - 10:00 PM (Sunday to Thursday or Tuesday to Saturday)
* Night Shift: 09:00PM - 06:00AM (Sunday to Thursday or Tuesday to Saturday)
Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
T516, Tầng 5, Tòa nhà Artemis, Số 3 đường Lê Trọng Tấn, Phường Khương Mai, Quận Thanh Xuân, Thành phố Hà Nội

GemCommerce - Là công ty Công Nghệ phát triển sản phẩm E-commerce trên thị trường quốc tế.

Với mong muốn giúp Users có thể xây dựng các cửa hàng trực tuyến tuyệt vời, GemCommerce mang tới giải pháp nâng tầm những trải nghiệm và dịch vụ hỗ trợ khách hàng chuyên nghiệp từ chính gian hàng của Users.

Song hành cùng tầm nhìn tạo nên cuộc sống tốt đẹp hơn với E-commerce, đồng thời ghi tên mình trên bản đồ những Công ty E-commerce dẫn đầu với các sản phẩm vượt qua mọi giới hạn tác động đến mọi người dùng trên toàn thế giới, GemCommerce mang trên mình sứ mệnh giúp mọi người dễ dàng xây dựng các cửa hàng bán hàng trực tuyến thành công, luôn luôn phát triển các công cụ & giải pháp hiệu quả nhằm tối ưu trải nghiệm thương mại và thúc đẩy tỉ lệ chuyển đổi.

Thành lập từ 2017, hiện GemCommerce đã bước đầu gặt hái được những thành tựu đáng ghi nhận từ 2 sản phẩm cốt lõi là GemPages, chúng tôi có:

400K+ Khách hàng toàn cầu

40K+ Khách hàng trả phí

5K+ Đánh giá tích cực

100+ Nhân viên toàn cầu

Tại GemCommerce, chúng tôi luôn tìm kiếm những cộng sự đam mê thử thách, nhiệt tình, máu lửa chung tay mang lại giá trị cho 400,000+ khách hàng toàn cầu. Nếu bạn là một người như vậy, hãy gia nhập GemCommerce để cùng nhau tạo ra những điều phi thường thay đổi thế giới với E-commerce

 

Review GEMCOMMERCE

4.1
11 review

21/07/2021
Nhân viên tại Hà Nội

Môi trường trẻ, thoải mái, linh hoạt, supportive, ko toxic (IT)

30/08/2025
Nhân viên tại Hà Nội

Văn hóa của họ đề cao sự đổi mới, dịch vụ khách hàng và sự xuất sắc về kỹ thuật (GL)

26/09/2025
Nhân viên tại Hà Nội

Lương cao, CSM tuyệt vời (GL)

Những nghề phổ biến tại GEMCOMMERCE

Bạn làm việc tại GEMCOMMERCE? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo GEMCOMMERCE

GEMCOMMERCE

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo