Mô tả công việc
Feedback Management:Gather feedback from customers to identify areas for improvement and contribute to ongoing enhancements of our services and offerings
Order Management:Assist customers with order placement, tracking, cancellations, and returns, ensuring a smooth and hassle- free process
Customer Support:Provide prompt, friendly, and efficient assistance to customers via various channels: Facebook, Social Media, Lazada, Shopee, Tiktok,...
Cross- functional Collaboration:Collaborate closely with other teams, including Operations, Marketing, and Sales, to ensure a cohesive and consistent customer experience across all touchpoints
Issue Resolution:Investigate and resolve customer complaints, concerns, and escalations in a timely and professional manner, aiming for first- contact resolution whenever possible
Documentation:Maintain comprehensive records of customer interactions, transactions, inquiries, and resolutions using our system
Product Knowledge:Develop a deep understanding of our product catalog to accurately address customer inquiries, provide recommendations, and troubleshoot issues
Yêu cầu công việc
Strong problem- solving abilities and attention to detail
Bachelor&039;s degree in Business, Operations or a related field
Exceptional communication skills, both verbal and written, with a strong command of English is plus
Minimum of 2 years of relevant experience in customer service, preferably within the FMCG or Retail industry
Ability to multitask and prioritize tasks in a fast- paced environment
Empathetic and patient demeanor with a genuine desire to assist and support customers.
Quyền lợi
Happy Hours, Team buildings
A collaborative and innovative work environment
Competitive salary and benefits package
Career growth and development opportunities
Opportunity to work with a dynamic and supportive team
Cập nhật gần đây lúc: | 2024-03-07 02:20:26 |
Một trong những nhà cung cấp dịch vụ phát triển phần mềm và giải pháp kinh doanh hàng đầu tại Việt Nam.
NHỮNG GÌ CHÚNG TÔI CUNG CẤP
- Được thành lập hơn 10 năm tại Việt Nam với hơn 300 thành viên, GIANTY tự hào cung cấp nhiều dịch vụ thành công cho hàng triệu người dùng trên toàn thế giới, đặc biệt nhắm đến thị trường Nhật Bản.
- GIANTY luôn dẫn đầu lĩnh vực CNTT trong thế kỷ 21 với tinh thần tiên phong. Các kỹ sư - nhà thiết kế tài năng của chúng tôi sẽ mang đến cho khách hàng toàn cầu nhiều dịch vụ và sản phẩm ưu việt.
DỊCH VỤ CỐT LÕI
- Phát triển phần mềm Offshore tại TP.HCM
- Phát triển hệ thống
- Thiết kế
- Thử nghiệm hệ thống
- Cam kết điều động lao động phổ thông
- Dịch vụ tuyển dụng
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH, các chế độ phúc lợi khác.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm,
- year end party,
- team building…
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2021
Mission
Chúng tôi nói đồng ý với những thách thức và cố gắng tạo dựng danh tiếng trong ngành công nghệ cho các ứng dụng trò chơi và các sản phẩm khác của mình. Chúng tôi cũng cung cấp các công cụ và hệ thống phát triển để tăng tốc độ phát triển sản phẩm của bạn. Nguồn lực của chúng tôi chủ động cung cấp thông tin chi tiết có giá trị và thông minh để giúp thúc đẩy hoạt động kinh doanh của bạn và tạo doanh thu.
Review GIANTY
Không có khả năng để đến được công ty làm thì mặc định người làm không ra gì
Đi làm thỉnh thoảng cãi nhau cũng vui. Học được lắm thứ.(IT)
Công ty tạo điều kiện có việc làm có trả lương được làm ở nhà thì nên biết ơn. (IT)