Mô tả công việc
- You personalize interactions within the service process based upon different guest profiles and aim to make a tour on the catamaran memorable.
- You are knowledgable about Phu Quoc Island and can explain guests about the different areas, with a focus on the places visited during day and sunset tours.
- Provide assistant where required to guests using activities and facilities, instruoction regarding all related activities, facilities including safety and correct use of equipments
- Your responsibility on-board of the catamaran includes lifeguard duties, for which you will participate in a training organised by the resort.
- You are confident on-board of the catamaran and you are an excellent swimmer who feels comfortable surrounded by the sea.
- You are pro-active in supporting your F&B service colleagues and you do not mind working in other areas of the department if requested by the management.
- You are confident to serve food and beverage items on board, for both groups and private boat events.
- You take responsibility for inventory on-board of the catamaran, this includes food & beverage items and alos required operating equipment.
- Ensure all areas on deck are in pristine condition and set-up according to the Regent standards.
- You responsibly handle cash and credit card payments, by carefully recording transactions in the Point of Sale System, resulting in an accurate daily report at the end of the day.
Quyền lợi được hưởng
- Appealing remuneration including service charge as revenue (100% salary and service charge during probation period)
- At least 14 annual leave, 2 days off per week
- Relocation, repatriation allowance
- Rest and relaxation, Home leave allowance: 1 million per 3 service months
- Accommodation, uniforms, transportation, and meals are provided
- International working environment
- Insurance as labor law
- Healthcare insurance for personnel for at least 6 service months and for the family after working 2 years
- 24/7 accident insurance
- Other benefits
Yêu cầu công việc
- Diploma or Vocational Certificate in Hospitality Skills or related field
- Possess the customer service-oriented mindset
- Can work in rotated shifts
- Fluent in English is a must
- Can swim and assist in the lifeguard process when needed
Yêu cầu hồ sơ
- Email: recruitment.regentpq(at sign)ihg.com
- Phone: 0919 290 709 (P&C Office)
Một trong những nhà cung cấp dịch vụ phát triển phần mềm và giải pháp kinh doanh hàng đầu tại Việt Nam.
NHỮNG GÌ CHÚNG TÔI CUNG CẤP
- Được thành lập hơn 10 năm tại Việt Nam với hơn 300 thành viên, GIANTY tự hào cung cấp nhiều dịch vụ thành công cho hàng triệu người dùng trên toàn thế giới, đặc biệt nhắm đến thị trường Nhật Bản.
- GIANTY luôn dẫn đầu lĩnh vực CNTT trong thế kỷ 21 với tinh thần tiên phong. Các kỹ sư - nhà thiết kế tài năng của chúng tôi sẽ mang đến cho khách hàng toàn cầu nhiều dịch vụ và sản phẩm ưu việt.
DỊCH VỤ CỐT LÕI
- Phát triển phần mềm Offshore tại TP.HCM
- Phát triển hệ thống
- Thiết kế
- Thử nghiệm hệ thống
- Cam kết điều động lao động phổ thông
- Dịch vụ tuyển dụng
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH, các chế độ phúc lợi khác.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm,
- year end party,
- team building…
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2021
Mission
Chúng tôi nói đồng ý với những thách thức và cố gắng tạo dựng danh tiếng trong ngành công nghệ cho các ứng dụng trò chơi và các sản phẩm khác của mình. Chúng tôi cũng cung cấp các công cụ và hệ thống phát triển để tăng tốc độ phát triển sản phẩm của bạn. Nguồn lực của chúng tôi chủ động cung cấp thông tin chi tiết có giá trị và thông minh để giúp thúc đẩy hoạt động kinh doanh của bạn và tạo doanh thu.
Review GIANTY
Không có khả năng để đến được công ty làm thì mặc định người làm không ra gì
Đi làm thỉnh thoảng cãi nhau cũng vui. Học được lắm thứ.(IT)
Công ty tạo điều kiện có việc làm có trả lương được làm ở nhà thì nên biết ơn. (IT)