Mô tả công việc
- To ensure guests are provided with professional and courteous services according to New World standard
- Customer Service
- Ensures the delivery of brand promise and provides exceptional guest service at all times.
- Provides excellent service to internal customers in other departments as appropriate.
- Handles all guest and internal customer complaints and inquiries in a courteous and efficient manner, following through to make sure problems are resolved satisfactorily.
- Maintains positive guest and colleague interactions with good working relationships.
- Establishes a rapport with guests maintaining good customer relationships.
- Ensures Food and Beverage Division meets the Hotel’s targets in the areas of Guest Satisfaction Survey and Customer Audits.
- Operational
- Ensures that minimum brand standards have been implemented.
- Embraces all Touches of New World Hotel and the Food and Beverage Top 20.
- Responds to the results of the Consumer Audit and ensures that the relevant changes are implement.
- Works closely with other employees in a supportive and flexible manner, focusing on the overall success of the hotel and the satisfaction of hotel guests.
- Works in a supportive and flexible manner with other departments, in a spirit of “We work through Teams”.
- Maintains par stocks of all equipment and guest supplies as required.
- Sets up venue as per guest requirement.
- Checks/ tests all audio vision equipment prior to any function.
- Places all signage for functions at proper place/ location.
- Assists to handle any last minute’s guest’s request and consults immediate Team Leader for advice or solution if encounter any difficulties.
- Ensures all linens and equipment are clean before sending to the store.
- Works closely with the Housekeeping Department to ensure cleanliness of the function venue at all times.
- Works closely with the Engineering Department to ensure the serviceability of all equipment throughout the function.
- Works closely with the Art Department in decorating the function venue.
- Have a thorough knowledge and understanding of all food and beverage outlets and cross sell whenever necessary.
- Fully conversant with all aspects of the Micros System.
- Computes bill and accepts payment as required.
- Performs the function of cashier as required.
- Verifies cash received ensuring only genuine money been collected.
- Verifies all credit cards presented by guest before to validity of the card.
- Strictly adheres to all policies and procedures issued by the Finance with regard to cashiering and cash handling.
- Personnel
- Supports the implementation of The People Brand, demonstrating and reinforcing New World Values and Culture Characteristics.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive, competitive salary
- Accommodation/Meals: Sun Home with full amenities according to 3-star hotel standards; 3 meals/day
- Transportation for receiving work/home leaves with regard to level of employees and distance from home to resort
- The benefits only at Sun Group: Suncare Insurance, entertainment mode for yourself and your family in the Sun Group’s entertainment system in country (Hon Thom/ Ba Na/ Fansipan cable car/ Sun World Da Nang Wonder...)
- Holiday/ New Year bonus. 13th month salary
- Training and development plan
Yêu cầu công việc
Required Skills
- Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
- Alcohol awareness certification and/or food service permit or valid health/food handler card as required by local government agency.
- Able to read and write English
- High School and /or Diploma in Hotel Management, Food & Beverage, or related field
- Food service experience with general knowledge of restaurant operations preferred.
Yêu cầu hồ sơ
Note: We will contact to the candidates shortlisted.
Một trong những nhà cung cấp dịch vụ phát triển phần mềm và giải pháp kinh doanh hàng đầu tại Việt Nam.
NHỮNG GÌ CHÚNG TÔI CUNG CẤP
- Được thành lập hơn 10 năm tại Việt Nam với hơn 300 thành viên, GIANTY tự hào cung cấp nhiều dịch vụ thành công cho hàng triệu người dùng trên toàn thế giới, đặc biệt nhắm đến thị trường Nhật Bản.
- GIANTY luôn dẫn đầu lĩnh vực CNTT trong thế kỷ 21 với tinh thần tiên phong. Các kỹ sư - nhà thiết kế tài năng của chúng tôi sẽ mang đến cho khách hàng toàn cầu nhiều dịch vụ và sản phẩm ưu việt.
DỊCH VỤ CỐT LÕI
- Phát triển phần mềm Offshore tại TP.HCM
- Phát triển hệ thống
- Thiết kế
- Thử nghiệm hệ thống
- Cam kết điều động lao động phổ thông
- Dịch vụ tuyển dụng
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH, các chế độ phúc lợi khác.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm,
- year end party,
- team building…
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2021
Mission
Chúng tôi nói đồng ý với những thách thức và cố gắng tạo dựng danh tiếng trong ngành công nghệ cho các ứng dụng trò chơi và các sản phẩm khác của mình. Chúng tôi cũng cung cấp các công cụ và hệ thống phát triển để tăng tốc độ phát triển sản phẩm của bạn. Nguồn lực của chúng tôi chủ động cung cấp thông tin chi tiết có giá trị và thông minh để giúp thúc đẩy hoạt động kinh doanh của bạn và tạo doanh thu.
Review GIANTY
Không có khả năng để đến được công ty làm thì mặc định người làm không ra gì
Đi làm thỉnh thoảng cãi nhau cũng vui. Học được lắm thứ.(IT)
Công ty tạo điều kiện có việc làm có trả lương được làm ở nhà thì nên biết ơn. (IT)