- Understand the market and category opportunities within territory to identify opportunities for market share growth at the customer/account level.
- Maintain strong, current nutrition, scientific, and medical knowledge to support selling and educating about Abbott products.
- Execute on account plans that grow market share based on these opportunities, in alignment with the territory strategy.
- Educate HCPs on the importance of nutrition on patient quality of life, and the role of Abbott’s products in increasing quality nutrition, through effective detailing conversations.
- Conduct consultative selling dialogues with HCPs to secure commitment to recommend Abbott products as the brand of choice.
- Uncover the needs and priorities of individual HCPs to customize the positioning of Abbott products, and the benefits to the patient of choosing the Abbott brand.
- Build a story about the Abbott product to demonstrate how the product meets the needs of the HCP, and highlights the benefits of choosing the Abbott brand.
- Anticipate and manage HCP objections to recommending Abbott products. Gain HCP agreement to recommend Abbott products to patients requiring nutritional support.
- Measure progress against account objectives, per the account plan, and take action to ensure targets are met on a monthly and quarterly basis.
- Collaborate with PGs to support patient education regarding nutrition and Abbott brands, to influence patient choice of nutrition products. Meet key KPIs and targets as assigned by the Sales Manager.
- Develop and maintain strong relationships with HCPs throughout the customer account, at different levels of responsibility and influence.
- Leverage existing HCP relations
- Experience in Pharmacy
- Degree in Pharmacy or Medicine
- Sales ability
- Strategic account management
- Excellent communication skills
- Organization and planning skill
Công ty TNHH Giày Apache Việt Nam là công ty 100% vốn nước ngoài. Chuyên may giày cho nhãn hiệu nổi tiếng thế giới adidas & new balance
Hiện tại, tập đoàn Apache có ba cơ sở sản xuất dành riêng để sản xuất giày adidas tại ba quốc gia, lần lượt đặt tại Qing Yuan (Trung Quốc), Andhra Pradesh (Ấn Độ) và Tiền Giang (Việt Nam). Có tổng cộng 1,8 triệu mét vuông và 21.500 nhân viên với năng suất hàng tháng là 2,3 triệu đôi.
Apache đã phát triển từ một nhà máy chỉ với 800 công nhân, sau 20 năm phát triển, trở thành một công ty toàn cầu với hơn 20 nghìn nhân viên trên thế giới và năng suất hàng năm là 25 triệu đôi.
Chủ yếu phát triển và sản xuất giày adidas cho Originals, Yeezy, Basketball, Core, Five Ten và một số danh mục thời trang cao cấp như Y-3 và Statement.
Review Giày Apache
Môi trường làm việc không thăng tiến, Chế độ dãi ngộ không tốt
Vui vẻ
Môi trường năng động, tích cực nhưng lương thấp, phải tăng ca