Tips: Provide a summary of the role, what success in the position looks like, and how this role fits into the organization overall.
Responsibilities
1. Provide support to the Director in delivering the company’s overall strategic objectives.
2. Provide administrative services including diary management, booking meetings, planning events, organizing travel and preparing travel itineraries, correspondence and prioritizing emails for the Director.
3. Event coordination/management, formal correspondence, relationship development and management.
4. Liaise with Staff for necessary follow up on queries/deadlines/requests and special functions instigated by the Director.
5. Provide administrative support in the delivery of assignments and initiatives on behalf of the Director as and when required.
6. Ensure all correspondence and relevant materials are produced in a timely and accurate manner.
7. Coordinate reports and documentation for meetings including: internal as well as meetings with outside partners.
8. Coordinate, attend, and take minutes for the meetings when required.
9. To conduct research/ analysis as directed by the Director
10. To produce reports for the Director as and when required.
11. Follow up on action points from meetings on behalf of the Director
12. Provide administrative support to the BOM in the follow-up and completion of
departmental work plans.
13. Other tasks assigned by the Director.
Qualifications
- Fluent English (listening, speaking, reading, writing).
- Bachelor degree majoring in Business Administration, Marketing, Finance or related fields
- Knowledge and experience in Project management/Finance is a plus
- At least 2 year experience in similar position.
- Self-starter, mature and high sensitive, well-organized, extremely detail-oriented, and assertive team player willing to take ownership of responsibilities, and possess a high level of positive energy and drive.
- Able to manage multiple priorities and set appropriate trace systems to track projects and work.
- Excellent time management, organizational, coordination, and communication skills (verbal and written).
- Excellent computer skills.
- Salary rank from 10,000,000 - 13,000,000 VND
Jet Commerce là một công ty thương mại điện tử hoạt động ở cả hai lĩnh vực B2B và B2C. Chúng tôi là Thành viên của Global Jet Ecommerce tại Việt Nam.
Chúng tôi cung cấp các giải pháp toàn diện về dịch vụ B2C cho các Nhãn hàng và Người bán. Dịch vụ của chúng tôi bao gồm Vận hành Gian hàng, Tiếp thị Kỹ thuật số, Creative Design biên tập hình ảnh và video, Hệ thống Chăm sóc Khách hàng và Kho vận.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2018
Mission
Trở thành công ty dịch vụ thương mại điện tử đáng tin cậy và đáng tin cậy nhất ở Đông Nam Á, thông qua cam kết không ngừng về chất lượng dịch vụ xuất sắc.
Review Global Jet Commerce
Môi trường làm việc trung bình +, không toxic, cũng không chính trị. Tuy nhiên hơi kỷ luật.(rv)