Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Receptionist tasks:
- Receiving incoming telephone calls, documents and transfer to related person. Sending documents, courier when needed. Arrange and control the meeting rooms.
- Welcome visitors warmly, make sure they are comfortable, instruct them to meet people.
- Ensure knowledge of staff movements in and out of the organization.
Admin tasks:
- Make sure the office runs smoothly, work with suppliers to get the best rate, and solve the problems if any (phone, taxi, electricity, drinking water, stationery, express service DHL, TNT, EMS, 247, hotel, air ticket, printing, healthcare service, office flower, office cleaning, etc…)"
- Payments: process all the payments on time (including monthly payments and other necessary payments)
- Booking: hotel, air ticket, team lunch/ dinner/party.
- Apply for visa: VOA for guests, Business / Tourist visa for expats.
- Maintain accurate labor records for foreign experts working in Vietnam (including Work Permits and Temporary Residence Cards)
- Arrange for visiting plan for guests (pick up, transportation, accommodation…)
- Order beverages and food for guests and expats when needed.
- Support all the ex-pats and co-workers (HCM, Long An, Bien Hoa, Di Linh, Buon Me Thuot, Quy Nhon, Gia Lai) if any.
- In charge of Zoom meeting
- Other ad-hoc jobs assigned by managers.
Internal Communication tasks:
- Develop and execute plans for internal communication activities, ensuring requests and managing funding for these initiatives. This includes organizing quarterly Employee of the Month celebrations, birthday events, and major holiday festivities throughout the year.
- Disseminate event information through common communication channels to ensure all employees are informed.
Yêu Cầu Công Việc
Education: Graduated with a College or University degree in fields such as Human Resources, Social Sciences, English language, or Business Administration; however, this is not a mandatory requirement.
Experience: At least 1 year of working experience in HR & Admin, General affair field is preferred.
Key Behavioral/ Leadership Competencies: Strong problem-solving skills and a proactive attitude towards learning and development/Energetic, self-motivated, and enjoying the challenge
Key Soft Skills: English skills: Business English fluency/Proficient in using Microsoft Office applications (Excel, PPT).
Key Technical Competencies: Strong organizational skills with the ability to manage multiple tasks and priorities effectively.
Other Priority Competencies/Skills: Excellent communication and negotiation skills, both verbal and written/Have good ethics and self-discipline
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 8 Tr - 10 Tr VND
Với thế mạnh là nhựa cao cấp, hiện nay Hải Nam là đơn vị chuyên sản xuất đa chủng loại túi, bao bì màng ghép phức hợp từ BOPA, PET, MCPP, MPET, AL, M-OPP, LLDPE, v.v… phục vụ đa dạng ngành nghề từ Thuỷ hải sản, nông sản, thực phẩm đến bao bì hạt điều và bao bì đóng gói tự động. Công ty sở hữu hệ thống quản lý chất lượng ISO 22.00:2018, ISO 15378:2017, BRC, chứng nhận BSCI, đảm bảo mọi tiêu chuẩn từ quý khách hàng. Nghiêm ngặt từ khâu tuyển chọn nguyên liệu đầu vào cho đến khi sản phẩm đến tay khách hàng, Hải Nam luôn sàng lọc và tin chọn những đơn vị cung cấp nguyên vật liệu hàng đầu có mặt tại Việt Nam. Tự hào là đối tác bền vững của những đơn vị tiêu biểu trong ngành thực phẩm nói chung hay ngành thuỷ hải sản nói riêng trên khắp cả nước. Bên cạnh đó, công ty đã và đang đáp ứng được những yêu cầu khắt khe từ những đơn vị phân phối thực phẩm lớn của Mỹ, Châu Âu, Nhật Bản, v.v… trong suốt hơn 10 năm qua.
Được thành lập từ những năm 1999, công ty TNHH Hải Nam là một trong những công ty đi đầu trong lĩnh vực sản xuất bao bì nhựa cao cấp, được phủ sóng rộng rãi trên khắp Việt Nam và phân phối đa dạng sản phẩm.