Việc làm HANY GROUP

Cập nhật 18/07/2024 11:39
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH HANY GROUP
Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng / CS Staff
HANY GROUP
8 việc làm 12 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 16/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 28/08/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Bình Dương

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

1. Sign/re-sign sales contract with customers to implement orders follow law and regulation.

2. Provide quotations to customers to receive confirmation from customers.

3. Receive orders from customers and work with KIO for resolving problems related to orders to assure orders can be keyed in system on time.

4. Tracking color swatches to assure product follow customer standard.

5. Work with PPC/Subcontractors to confirm ETD of new order/ delay order to assuring shipping on time to customer.

6. Update changing RTD or order information from customer to work with related departments.

7. Make the packing list and other required document for the shipments

8. Work with WH/Logistic/Transportation company about shipment arrangement to assure shipping on time to customer

9. Do open order/shipping plan/customer complaint/delay/FGs stock…reports and send to team leader

10. Go to customer factories for meeting to resolve the problems if needed

11. Visit customers for the meeting in urgent and important cases, as well as periodic customer visits to strengthen customer relationships

12. Work with purchasing to tracking ETD of materials and support confirm NG materials to assure shipping to customer on time.

13. Work with QC/production to resolve urgent/delay case to product urgent order on time.

14. Implement 6S to assure working area follow 6S standard.

15. Do the other tasks following superior assignment

Yêu Cầu Công Việc

  1. Education & Knowledge: College/ University
  2. Foreign language:  English communicating
  3. Experience: At least 2 - 3 years experience in CS position at manufacturing. Priority for footwear industry
  4. Other skills: 
  • Time management skills
  • Communication and Negotiation skill
  • Problem sovling
  • Can use ERP system

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
STH21B.04 Đường số 12, Khu đô thị Lê Hồng Phong II, Phường Phước Hải, Thành phố Nha Trang

Công ty có mã số thuế là 0315423721-001, chuyên lắp đặt thiết bị điện

Chính sách bảo hiểm

  • Tham gia BHXH, các chế độ phúc lợi khác.

Các hoạt động ngoại khóa

  •  Du lịch hàng năm,
  • year end party,
  • team building…

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập vào năm 2003

Mission

 

Những nghề phổ biến tại HANY GROUP

Bạn làm việc tại HANY GROUP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo HANY GROUP

HANY GROUP

Click để đánh giá