Mô tả công việc
- Responsible for strategic growth planning and implementing key accounts sale approaches for Rich's products in Vietnam market, which is mainly focus for frozen dessert and other assigned products.
- Execute sales strategy and drive sales of Rich's products to achieve sales, profit and other financial targets as assigned by direct line report.
- Identify special customers such as event company who need figure foods and frozen dessert, coffee shop/coffee chain, restaurants, office/school/industrial catering, food courts...
- Develop individual plans to strengthen relationships and develop the key accounts through improved pro-active work program.
- Coordinate with products team to identify proper product category for the channel.
- Join meeting with end-users on a regular basis, manage pricing in the market, trouble shoots any difficulties in supply chain with distributor/wholesalers.
- Monitor competitor activity.
- Conduct seminars and demonstrations for end users in conjunction with Marketing Manager.
- Monthly report in a timely manner, ensure imprest account is prepared accurately and submitted on time for each accounting period.
- Assist ad hoc projects occasionally.
Yêu cầu công việc
+ Knowledge:
- Male preferable due to heavy business travel.
- University degree in a recognized university.
- Minimum 5 years progressive sales and management experience in food industry with at least 2 years at management level, multinational companies preferred.
- Minimum 5 years of good relationships with event company who need figure foods and frozen dessert, coffee shop/coffee chain, restaurants, office/school/industrial catering, food courts...
- Hands-on knowledge of sales and marketing strategies, distributor networks, office management.
- Initiative, problem solving skills and drive for business results.
- Excellent communication skills at all levels and able to deal with various customer levels.
- Proficient in MS Office, Word, Excel, PowerPoint, and knowledge of HR database.
- Fluent English
- Communication, negotiation & team work
- Problem solving & decision making
- Planning
- Regional travel required.
+ Functional Technical Competencies
- Solution Selling
- Sales Management
- Market Knowledge
- Product Knowledge
- Food Preparation Skills / Food Knowledge
- Food Trends / Communicating About Food / Food Presentation
- Training
- Account Support
- Customer Service Management
Quyền lợi được hưởng
- Working hours: 5.5 days/week
- Christmas day off
- Christmas gifts, birthday gifts, Tet, Mid-Autumn Festival, June 1, lucky money, train fare......
- Health insurance for the community and people
- Discuss details during interview
CÔNG TY TNHH IN BAO BÌ TOÀN PHÁT là Công ty Thiết kế và In ấn các sản phẩm quảng cáo như: catologue, brochure, túi xách, tem nhãn, bao bì, hộp giấy các loại áp dụng công nghệ mới sử dụng mực in đặc biệt (mực phản quang, chống trầy, chống tĩnh điện), lịch các loại, nhãn, ấn phẩm văn phòng, bảng hiệu, các vật phẩm quảng cáo, cung cấp túi nilông, túi xốp ...
Do nhu cầu của Khách hàng nên chúng tôi đã không ngừng phấn đấu phát triển thêm các ngành nghề đa dạng hơn như: thiết kế và thi công gian hàng, showroom... ngày càng tạo được lòng tin với Quý Khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- BH sức khỏe
- Tham gia BHXH, BHYT, BHTN trên lương.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm.
- Tham gia hoạt động ngoại khóa công ty.
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2006
Mission
Với phương châm hoạt động lấy chữ TÍN làm đầu, chúng tôi đã nhận được sự tin tưởng của khách hàng trên nhiều lĩnh vực, cung cấp sản phẩm cho nhiều thị trường yêu cầu cao như Mỹ, châu Âu, châu Á...