Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
1. Territory Management
• Contribute in stabilizing price between Pharmacy Channels
• Evaluate, classify, and identify precise target customers. Prioritize potential territories.
• Establish & maintain close relationship with key accounts through ensuring company services meet their requirements.
• Follow up Trade term with customers and ensure the accompanying activities support them meet the proposed target.
• Monitor market trends and competitor activity in assigned territory.
• Introduce product; including brand name, ingredients, benefit of product, usage and price
• Introduce promotion program (if have) to encourage product as guideline.
• Collect and report Market intelligence to Leadership & Marketing team.
• Supporting Marketing department in developing master plan and detail marketing activities yearly. Executing detail marketing programs / activities, which are assigned to ensure those marketing activities to deliver strategy and objective of brand.
• Utilize customer database for preparing weekly & monthly working plan, daily detailing calls, resource allocation plan, or direct-to-consumer marketing activities.
• Coordinate with distributors to ensure all debts are solved timely, which support the smooth delivery to customers.
2. Business Development
• Proactive on developing new business opportunities with existing and potential clients.
• Deliver and manage execution of all Sales & Marketing programs in assigned territory to align with business strategy and action plan.
• Closely monitor and provide feedback on the programs to senior levels with own recommendation and suggestion.
3. Others
• Well update of product knowledge, as well as health care scientific backgrounds
• Manage Company, department reports in a timely and correct manner.
• Ensure activities to comply with Company Business Code of Conduct and all local applicable laws within scope of function responsibility.
• Carry special work as assigned by Management
Yêu Cầu Công Việc
Experience
• At least 3 years' experience at sales management position
Core Skills Required
Professional Skill:
• Working experience in healthcare/wellness industry
• Good communication skill, independent
• Customer focus
• Time management
• Persuasiveness/ Sales-oriented ability
• Good in working arrangement, teamwork.
• Honest, careful, patient, highly responsible
• Effective people development and management
Behavioral / Leadership Skill
• Apply Abbott Capabilities Framework
Language Skill:
• Vietnamese/ English
Computer Skill:
• MS Office
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
International SOS là tập đoàn đa quốc gia hàng đầu trên thế giới chuyên cung cấp các dịch vụ khám chữa bệnh, hỗ trợ y tế, chăm sóc sức khỏe, dịch vụ an toàn cho khách hàng trên toàn cầu. Chúng tôi luôn đi tiên phong trong việc xử lý những tình huống nhanh, cấp cứu khẩn cấp và các chương trình phòng ngừa và quản trị rủi ro cho các tổ chức, công ty, cá nhân trong suốt quá trình họ đi du lịch hay làm việc trên toàn cầu
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ Bảo hiểm đầy đủ (BHYT, BHXH, BHTN)
Các hoạt động ngoại khóa
- Thăm quan, du lịch hàng năm
- Hoạt động xã hội
- Dã ngoại, team building theo quý
- Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
- Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
- Tham gia các hoạt động, sự kiện, team building, du lịch nghỉ mát… do Công ty tổ chức;
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2009
Mission
- Tận tâm hợp tác với khách hàng